نامزدهای جبهه انقلاب برای وحدت حول اصلح تلاش کنند
نامزدهای جبهه انقلاب برای وحدت حول اصلح تلاش کنند
آیت الله کعبی با تاکید بر اینکه نامزدهای جبهه انقلاب باید با درک شرایط حساس کشور برای ادامه یافتن راه شهید رییسی عزیز در جهت رسیدن به وحدت و وفاق تلاش کنند،گفت: باید این تلاش به نقطه ای برسد که انقلاب با رییس جمهوری در طراز شهید رییسی به پیش رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، آیت الله شیخ عباس کعبی عضو خبرگان رهبری در خطبه های نماز عید قربان در آستان مقدس مسجد جمکران با اشاره به اینکه بدون تقوا نمیتوان منتظر امام زمان(عج) بود، اظهار کرد: تقوا روح پیام معنویت و اخلاقی است که امام زمان(عج) برای نجات بشریت به جهان مخابره خواهد کرد. وی قیام در راه خدا، اقامه دین و مقاومت را سه مولفه مهم حج ابراهیمی دانست و ادامه داد: امامت، روح اسلام ناب محمدی است و در زمان ما امام زمان(عج) این ماموریت الهی را عهده دار هستند. عضو خبرگان رهبری در بخش دیگری از خطبه های نماز عید قربان با اشاره به جنایات ۹ ماهه رژیم صهیونیستی در غزه تصریح کرد: این حجم از وحشی گری و جنایت که وجدان های بیدار را در آمریکا، اروپا و دیگر نقاط جهان بیدار کرده و دولت آمریکا نقش مستقیم در آن دارد به نابودی اسراییل ختم خواهد شد. آیت الله کعبی با تاکید بر اینکه دفاع چند جبهه ای مقاومت جهانی علیه رژیم صهیونیستی و هم پیمانانش شکل گرفته، گفت: عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق عملیات هایی مهم و تمدنی بودند که هیمنه رژیم جعلی صهیونیستی را شکستند و ان را در سراشیبی سقوط قرار دادند. وی با اشاره به انتخابات مهم و حیاتی هشتم تیر ماه پس از شهادت آیت الله رییسی، تصریح کرد: هر گونه سستی و سهل انگاری در اصل مشارکت و بی دقتی در انتخاب اصلح می تواند هزینه های سنگینی را به نظام وارد کند.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه شرکت در انتخابات حق شهروندی و واجب سیاسی و تکمیل کننده حماسه تشییع شهیدان خدمت است، گفت: انتخابات رزمایش بزرگ سیاسی و اجتماعی است و در انتخاب اصلح باید به معیارهایی همچون ولایتمداری، مدیریت جهادی، مقاومت علیه استکبار جهانی و اخلاق مداری توجه کرد؛ همچنین نامزدهای انتخابات باید در چارچوب قانون اساسی مرزبندی خود با دشمنان انقلاب و فتنه گران را به صورت شفاف روشن کنند. وی در پایان با تاکید بر اینکه نامزدهای جبهه انقلاب باید با درک شرایط حساس کشور برای ادامه یافتن راه شهید رییسی عزیز در جهت رسیدن به وحدت و وفاق تلاش کنند و به نقطه ای برسند که انقلاب با رییس جمهوری در خط رییسی به پیش رود، خاطرنشان کرد: در میان نامزدهای جبهه انقلاب اراده وحدت و هم افزایی وجود دارد و باید تلاش کنیم این اتفاق مبارک محقق شود.

  • نویسنده : رضا رمضانی