خروش مردم قم در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی+ فیلم
خروش مردم قم در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی+ فیلم

مردم انقلابی شهر مقدس قم امروز پس از نماز جمعه در یک راهپیمایی باشکوه، جنایات رژیم صهیونیستی در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه را محکوم کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، راهپیمایی باشکوه مردم قم در محکومیت جنایات اسرائیل در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه و اعلام انزجار از این رژیم کودک‌کش، امروز پس از اقامه نماز جمعه برگزار شد.

مردم ولایتمدار و انقلابی قم، به دنبال حملات وحشیانه روزهای اخیر رژیم جنایتکار اسرائیل علیه اردوگاه النصیرات و شهید و مجروح شدن تعداد زیادی از مردم مظلوم این منطقه و نوار مرکزی غزه، ضمن راهپیمایی علیه رژیم جنایتکار اسرائیل و حامیانش پس از اقامه نماز جمعه از مصلی این شهر و میدان جانبازان به سمت چهارراه شهدا راهپیمایی کرده و شعار سر دادند.

نمازگزاران قمی با حضور گسترده در این راهپیمایی بار دیگر همراهی و همبستگی خود را با ملت مظلوم فلسطین و غزه و انزجار از جنایات ضدبشری رژیم نامشروع و کودک‌کش صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه و رفح را فریاد کردند.

نمازگزاران با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل خواستار توقف جنایات و کشتار رژیم جعلی اسرائیل در غزه شدند. شرکت کنندگان در این راهپیمایی باشکوه ضمن ابراز همبستگی با مردم غزه، نفرت خود را از جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی به نمایش گذاشتند.

 

.

 

انتهای پیام/