با شک وارد انتخابات نشده‌ا‌م/ با قوت ادامه می‌دهم‌
با شک وارد انتخابات نشده‌ا‌م/ با قوت ادامه می‌دهم‌
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر وحدت‌ و انسجام ملی در عرصه انتخابات گفت: در این مسیر با شک وارد نشده‌ایم، این مسیر را با بصیرت انتخاب کردیم و با قوت ادامه می‌دهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، سعید جلیلی عصر امروز در جمع مردم قم با بیان اینکه  ۶۲ سال قبل شهر قم و بزرگان ما در این شهر ‌حرکت‌ مهمی را شروع کردند، اظهار داشت: ‌چرا اینقدر دشمنان از ما بغض ‌و کینه دارند؛ ‌چون می‌بینند آن حرکتی که در قم شروع شد به حداقل‌ها بسنده نکرد؛ امروز دعوا سر حداقل‌ها نیست؛ امروز صدها موشک به سمت رژیم صهیونیستی شلیک می‌کنیم و هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. آنها نگران این قدرت روزافزون ایران هستند.

وی با بیان اینکه امروز منتخب ملت یعنی شهید رئیسی با عملکرد خوب خود سبب اعتراف دشمن به شکست می‌شود، افزود: امروز مهمترین وظیفه ما این است که بدانیم در نقطه‌ای که هستیم چه مختصاتی دارد؛ امروز ملت ما مدعی هستند که دریایی از فرصت‌ها وجود دارد؛ امروز ملت ما مدعی است که شرایط بیش از هر زمانی برای رسیدن به قله آماده‌تر است.

جلیلی با بیان اینکه امروز فرصت‌های تاریخی داریم و یک فرصت بزرگ و تاریخی در دنیا و کشور پیش روی ماست، تصریح کرد:‌ وجود جوانان نخبه و متخصص و انقلابی یک فرصت بزرگ هستند؛ اگر می‌گوییم یک جهان فرصت و یک ایران جهش، یک شعار انتخاباتی نیست؛‌ با ظرفیت مردم و انتخاب دولت قوی که به فرصت‌ها باور داشته باشد و هم به خودش و هم مردم باور داشته باشد به یک ایران جهش و قله‌ها می‌رسیم.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه باید دولت نقش‌آفرین باشد که هم به خودش و هم تک تک مردم اعتقاد داشته باشد تا به یک ایران جهش برسیم، اضافه کرد: باید دولتی باشد که به دانشگاه‌ها و حوزه‌ها و مردم به عنوان یک قرارگاه برای پیشرفت و جهش کشور اعتقاد داشته‌ باشد؛ اگر امروز از پیشرفت حرف می‌زنیم به این معنا نیست که ضعف‌ها و کمبودها را نمی‌بینیم.

جلیلی با بیان اینکه ‌ضعف را با نقاط قدرت و دیدن ظرفیت‌ها و فرصت‌ها باید برطرف کرد، ادامه داد: امروز دشمنان‌ به قدرت ایران اعتراف می‌کنند؛ باید فرصت‌ها را دید و از آنها استفاده‌ کرد؛ مردم قم حادثه تلخ از دست دادن شهید رئیسی را با تشییع تاریخی به یک حماسه تبدیل کردند.

وی با بیان اینکه آنهایی که به شهید رئیسی بی‌حرمتی می‌کنند بدانند همین مردم حافظ خون شهید رئیسی و شهدا هستند، گفت:  امروز، مردم‌ هر کدام از شما باید نفر به نفر این حرف‌ها را منتقل کنند؛ حرف و روش ما به دور از دروغ، تهمت و بی‌اخلاقی است؛  حرف ما برنامه‌ریزی برای پیشرفت کشور در بخش‌های مختلف است. حرف ما این است که با برنامه‌ریزی و استفاده‌ از فرصت‌ها، کشور را به جایگاه تراز و قله‌ها برسانیم.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه اگر می‌گوییم یک جهان فرصت را نمی‌خواهیم از دست بدهیم وظیفه دینی و شرعی و ملی ماست که با وحدت‌ و انسجام ملی به آن خواهیم رسید، اضافه کرد: در این مسیر نباید دچار تردید شد؛ یک عزم و اراده قوی می‌خواهد، رئیس جمهور کشور باید این فرصت‌ها را شناخته‌ باشد و فردای انتخابات شروع به عملیات کند. در این مسیر با شک وارد نشده‌ایم، این مسیر را با بصیرت انتخاب کردیم و با قوت ادامه می‌دهیم.

وی در تکمیل این بخش از سخنان خود با بیان اینکه این امر محقق نمی‌شود مگر با دو شرط ‌تبعیت از ولایت و اتکا به مردم و آوردن مردم به میدانی که پرچمدار آن ولایت است، خاطرنشان کرد:  باید این فرصت‌ها را قدر بدانیم و به موقع تصمیم‌گیری کنیم و از دشمن و هجمه‌ها نترسیم؛ باید این راه را ادامه دهیم و به تهمت‌هایی که می‌گویند “انعطاف ندارد، اهل تعامل نیست و‌‌‌‌..‌. “توجه نکنید؛ این ملت برای همه ایران است.

جلیلی با بیان اینکه امروز ایران عزتی دارد که هیچ وقت در طول تاریخ نداشته است، تاکید کرد:  ‌ان‌شاءالله با کمک مردم و یک انتخاب بزرگ به قله‌ها خواهیم رسید.

انتهای پیام/