« محمدمنان رییسی » رئیس ستاد سعید جلیلی در قم شد
« محمدمنان رییسی » رئیس ستاد سعید جلیلی در قم شد
رییسی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به‌عنوان رییس ستاد انتخابات سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در استان قم انتخاب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نسیم قم، هم‌زمان با آغاز تبلیغات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، محمدمنان رییسی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به‌عنوان رییس ستاد سعید جلیلی در قم انتخاب شد و فعالیت‌های این ستاد آغاز شد.

محمدمنان رییسی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، عنوان کرد: ستاد مرکزی سعید جلیلی در استان قم در خیابان صفائیه کوچه ۳۷ پلاک ۱۲ دایر بوده و همه روز میزبان حضور افراد و علاقه‌مندان به این نامزد انتخاباتی است.

همچنین ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف دیگر نامزد چهاردهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز فعالیت خود را آغاز کرده و طبق برخی شنیده‌ها رییس ستاد آن در استان قم تا عصر امروز معرفی می‌شود.

طرفداران مسعود پزشکیان در استان قم نیز در تدارک برپایی ستاد این داوطلب هستند و به‌احتمال زیاد رییس ستاد مرکزی وی در استان قم نیز تا پایان امروز معرفی خواهد شد.

گفتنی است هنوز اطلاعات و تحرک چندانی از آغاز فعالیت سه داوطلب دیگر «مصطفی پورمحمدی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و علیرضا زاکانی» در قالب آغاز ستادهای تبلیغاتی در استان قم احساس نشده‌است.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا/قم