دیدار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با خانواده شهید محمدجعفر حسینی
دیدار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با خانواده شهید محمدجعفر حسینی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرنگار حماسه و دفاع مقدس خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین قمی، ریاست سازمان تبلیغات اسلامی ظهر امروز با حضور در منزل شهید مدافع حرم محمد جعفر حسینی با خانواده این شهید گرامی دیدار و گفت‌وگو کرد. ریاست سازمان تبلیغات اسلامی در دیدار با خانواده شهید […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرنگار حماسه و دفاع مقدس خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین قمی، ریاست سازمان تبلیغات اسلامی ظهر امروز با حضور در منزل شهید مدافع حرم محمد جعفر حسینی با خانواده این شهید گرامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

ریاست سازمان تبلیغات اسلامی در دیدار با خانواده شهید جعفری ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت این شهید بزرگوار گفت: ایشان شخصیتی اهل فرهنگ بودند که شخصیت و روح بزرگی داشتند، اجر ایشان به عنوان مجاهد کم‌تر از شهادت نیست و ان شاءالله ماجور عندالله و مهمان سفره عنایت سیدالشهدا (ع) و حضرت زینب (س) باشند.

پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم

حجت الاسلام قمی با اشاره به فعالیت این شهید بزرگوار در میزبانی از زائران سیدالشهداء گفت: شهید جعفری خادم زائرین سیدالشهدا بودند و توفیق موکب‌داری داشتند، خوش به سعادت ایشان و خوش به سعادت خانواده‌ای که چنین انسان مجاهد فرهیخته عالی مقامی که به درجه شهادت، که حق او بوده است رسیده، را داشته است.

پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم

رئیس سازمان تبلیغات با ابراز هم دردی با خانواده ی شهید حسینی گفت: بهترین وجه رفتن برای مردان خدا شهادت است و ایشان به این توفیق نائل آمد، شما هم در صبر برابر چنین اتفاقی مأجور هستید و خداوند بهترین اجرها را به شما می‌دهد، ما مسئولین نیز باید قدردان و خدمت‌گذار خانواده شهدا باشیم. شهید غرق نورانیت و رحمت واسعه است و مقام شهادت دست انسان را در انجام امور و باز کردن گره‌ها بازتر می‌کند و امیدواریم که ما نیز در مسیر  این شهدا باشیم.

پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم

حجت الاسلام قمی با اشاره به شخصیت ابوزینب افزودند: هرگاه یکی از پرچم‌دارها به شهادت رسیده است سرعت حرکت جامعه بیشتر شده است و شهادت این شهید نیز مایه برکت در حرکت جامعه خواهد بود. 

رئیس سازمان تبلیغات با اشاره به سفر اخیر خود به سوریه ابراز داشت: مجاهدت‌های مجاهدین لشکر فاطمیون باید مثل روایت‌هایی که در سفرهای راهیان نور گفته می‌شود برای مردم گفته بشود و مردم باید با مجاهدت‌های این شهدا آشنا بشوند.