وقوع ۱۹ تصادف به علت مه گرفتگی و یخ زدگی در محور  اراک – قم/ ۱۷ نفر مجروح شدند
وقوع ۱۹ تصادف به علت مه گرفتگی و یخ زدگی در محور  اراک – قم/ ۱۷ نفر مجروح شدند

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری فارس از اراک به نقل از پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی از وقوع ۱۹ تصادف به علت مه گرفتگی و یخ زدگی در بخشی از محور مواصلاتی اراک – قم در صبح امروز خبر داد و گفت: در این سوانح […]

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری فارس از اراک به نقل از پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی از وقوع ۱۹ تصادف به علت مه گرفتگی و یخ زدگی در بخشی از محور مواصلاتی اراک – قم در صبح امروز خبر داد و گفت: در این سوانح رانندگی۱۷ نفر مجروح شدند.

وی تصریح کرد: با توجه به مه گرفتگی و یخ زدگی صبح امروز در محور مواصلاتی اراک – قم، تعداد ۱۹ تصادف در حدفاصل کیلومتر ۲۸ تا ۳۸ این محور مواصلاتی رخ داد.

 وی با تکذیب زنجیره‌ای بودن این تصادفات گفت: تعداد ۱۳ تصادف رخ داده از نوع خسارتی و تعداد ۶ تصادف نیز جرحی بوده است که ۱۷ نفر در این تصادفات مجروح شدند.

 این مقام انتظامی اضافه کرد: ۱۱ نفر از مصدومان به صورت سرپایی از سوی تیم‌های امدادی مورد درمان قرار گرفتند و ۶ نفر از آنان با توجه به شدت جراحات وارده به مراکز درمانی انتقال شدند.

 رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی با بیان حضور تیم‌های امدادی و انتظامی از ساعت اولیه وقوع این حوادث برای خدمات رسانی به رانندگان خاطر نشان کرد: بنا بر آخرین استعلام انجام شده از مراکز درمانی، ۳ نفر از مصدومان تا کنون از مراکز درمانی ترخیص شده و ۳ نفر دیگر نیز تحت مداوا می باشند.

 کهریزی با بیان تداوم مه گرفتگی در محورهای مواصلاتی منتهی به شهر اراک گفت: یخ زدگی سطح محورهای مواصلاتی استان رفع شده و لازم است رانندگان با احتیاط لازم در این مسیرها رانندگی کنند.