آگاهی مردم قم عامل بیداری مردم و پیروزی انقلاب اسلامی است
آگاهی مردم قم عامل بیداری مردم و پیروزی انقلاب اسلامی است
سعادتمند با اشاره به نقش مردم قم در پیروزی انقلاب و آگاهی مردم گفت: مردم شریف قم در تمام این سال‌ها نسبت به‌فرمان ولایت‌فقیه و آگهی به توطئه‌های دشمنان بیدار بوده و توانسته‌اند به‌موقع پاسخ لازم را داده و با تدابیر مقام معظم رهبری دشمنی دشمنان را خنثی کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، ماشاالله سعادتمند عضو هیئت‌رئیسه شورای شهر قم در حاشیه راهپیمایی ۱۵ خرداد اظهار داشت: امروز روز تجدید بیعت مردم قم با حرکتی است که در۱۵ خرداد ۱۳۴۲ آغاز کرده است.

وی درک مردم قم از روشنگری امام خمینی(ره) را موردتوجه قرارداد و افزود: سال ۴۲ بصیرت و آگاهی مردم قم باعث شد مردم شهرهای تهران و ورامین و سپس تبریز و کل کشور به حمایت از امام خمینی(ره) برخیزند و ثمره آن پیروزی انقلاب در سال ۵۷ باشد.

عضو هیئت‌رئیسه شورای شهر قم تصریح کرد: مردم شریف قم در تمام این سال‌ها نسبت به‌فرمان ولایت‌فقیه و آگهی به توطئه‌های دشمنان بیدار بوده و توانسته‌اند به‌موقع پاسخ لازم را داده و با تدابیر مقام معظم رهبری دشمنی دشمنان را خنثی کنند.

وی در پایان به اهمیت انتخابات پیش رونیز اشاره کرد و گفت: شهادت آیت‌الله رئیسی نمی‌تواند مانع ادامه راه خدمت در کشور شده و به‌زودی جانشینی به سبک و سیاق این شهید بزرگوار در خدمت به مردم انتخاب خواهیم کرد، قطار انقلاب با رهبری مقام معظم رهبری با سرعت به جلو حرکت کرده و ایران سرشار از سربازانی است که آماده خدمت به انقلاب و مردم است.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : شورای شهر قم