ضرورت توجه به استاندارد آلاینده‌های محصولات کشاورزی
ضرورت توجه به استاندارد آلاینده‌های محصولات کشاورزی

استاندار قم امنیت غذایی و سلامت مردم را مورد توجه قرار داد و گفت: توجه به استاندارد آلاینده‌های محصولات کشاورزی یکی از مسائل مهمی است که باید از سوی اداره کل استاندارد و جهاد کشاورزی استان به طور جد مورد نظارت و ارزیابی قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، محمد آقامیری در جلسه شورای استاندارد استان  با تاکید بر لزوم رعایت قوانین استاندارد در تولید محصولات و ارائه در بازار، گفت: نظارت دقیق و کنترل استاندارد کالا و خدمات، با استفاده از مشارکت و ظرفیت‌های مردمی، در دستور کار قرار گیرد.

وی به موضوع تولید محصولات بدون استاندارد اجباری اشاره کرد و افزود: در برابر تخلف باید برخورد فوری قانونی صورت گیرد.

آقامیری همچنین اهمیت امنیت غذایی و سلامت مردم را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: توجه به استاندارد آلاینده‌های محصولات کشاورزی یکی از مسائل مهمی است که باید از سوی اداره کل استاندارد و جهاد کشاورزی استان به طور جد مورد نظارت و ارزیابی قرار گیرد.

استاندار قم به ایجاد بسترهای ترغیب تولیدکنندگان به استانداردسازی محصولات تولیدی اشاره کرد و ادامه داد: کاهش فرآیندهای اداری و دستیابی سریع به الزامات ارائه استاندارد محصولات یکی از موارد مهم در این زمینه است.

وی تصریح کرد: یکی از موضوعات مهم در استان تولید مسکن با کیفیت است و ضروری است که متولیان امر استاندارد در مورد تمام مراحل از مواد اولیه تا ارائه خدمات ساخت و ساز، نظارت کامل و کافی داشته باشند تا مسکن استاندارد و مناسبی برای مردم فراهم شود.

انتهای پیام/