پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در قم بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در قم بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

بهرام سرمست ظهر امروز ۷ دی ماه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان در سالن جلسات امام جواد(ع)استانداری عنوان کرد: در پیشبرد طرح‌های اقتصاد مقاومتی باید جدیت داشت،خوشبختانه پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در قم بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برآنیم تا در مدت تعیین شده،با حمایت بخش خصوصی این پروژه‌ها را به سرانجام […]

بهرام سرمست ظهر امروز ۷ دی ماه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان در سالن جلسات امام جواد(ع)استانداری عنوان کرد: در پیشبرد طرح‌های اقتصاد مقاومتی باید جدیت داشت،خوشبختانه پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در قم بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برآنیم تا در مدت تعیین شده،با حمایت بخش خصوصی این پروژه‌ها را به سرانجام برسانیم.

استاندارقم افزود: برنامه‌محوری دستگاه های اجرایی،انجام بسیاری از پروژه‌ها را سرعت می‌بخشد،ضمن اینکه باید پایش نظارت‌های جامعی از عملکرد مسئولان و مدیران در پیشبرد طرح‌ها صورت بگیرد و مدیران از نظارت و پایش عملکرد خود، هراسی نداشته باشند.

وی تصریح کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران در اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی امری ضروری است، به تازگی در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و رونق تولید،برخی از موانع شناسایی شد و امیدواریم به زودی بتوان بسترهای لازم را برای حضور سرمایه‌گذاران فراهم کرد.

سرمست بیان کرد: بخش خصوصی در اجرای طرح ها با مشکلاتی مواجه بودند که در برگزاری جلسات مشترک بین بخش دولتی و خصوصی برخی از آن‌ها رفع شد،هر چند در شرایط تحریم نیاز به حمایت‌های ملی داریم.

وی عنوان کرد: انتظار ما از مسئولان ارائه عملکردی قابل قبول در سال جاری و تدوین برنامه‌ای جامع برای انجام وظایف خود است، در این باره مدیران تعامل خود را با اصحاب رسانه تقویت کنند تا مردم در جریان عملکرد و فعالیت دستگاههای اجرایی قرار بگیرند.

استاندارقم خاطرنشان کرد: مدیران باید به همه سوالات درباره عملکردی خود پاسخ گو باشند و آمادگی لازم را برای پاسخ به اصحاب راسانه و افکار عمومی داشته باشند و عملکرد و فعالیت‌های خود را با برنامه محوری و انجام به موقع برنامه ها و پاسخ گوئی ارتقاء دهند.

وی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌هایی که وجود دارد، زیرساختهای گردشگری سلامت در قم تقویت و سازوکارهای لازم در استفاده از سامانه گردشگری سلامت درقم عملیاتی شود.

سرمست خاطرنشان کرد: قم دارای ظرفیت های گردشگری زیادی است که پیشبرد پروژه منطقه گردشگری نایه در خلجستان قم از آن جمله است و به زودی شاهد راه اندازی پیست اسکی در فصول سرد در این منطقه هستیم.

وی با تاکید بر پیگیری اجرای طرح جامع مدیریت منابع آب در قم گفت: باید به سیاست‌های اصلاح الگوی کشت و کاهش مصرف آب و تولید محصولاتی که به آب کمتری نیاز دارند توجه شود.