آغاز اردوی بدمینتون بازان در قم
آغاز اردوی بدمینتون بازان در قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، اردوی تیم ملی منتخب بدمینتون آقایان کشور با حضور ۸ بازیکن از امروز هفتم دی ماه به میزبانی استان قم آغاز شد و تا سیزدهم دی ماه ادامه خواهد داشت. بدمینتون بازان حاضر در این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، اردوی تیم ملی منتخب بدمینتون آقایان کشور با حضور ۸ بازیکن از امروز هفتم دی ماه به میزبانی استان قم آغاز شد و تا سیزدهم دی ماه ادامه خواهد داشت.

بدمینتون بازان حاضر در این اردو صالح سنگتراش و محمدمهدی میرشکاری از سیستان و بلوچستان – علیرضا کرمی و محمد پایروند از تهران – مهران شهبازی از کردستان – محمدرضا قیصری از فارس – سروش اسکندری از زنجان – امیر جباری از همدان تشکیل می دهند.

بازیکنان حاضر در این اردو زیر نظر سرمربی تیم ملی بهادر زکی زاده و مربی تیم ملی محمد مطیع به تمرین می پردازند. برگزاری این اردو به منظور آمادگی تیم ملی بدمینتون برای شرکت در مسابقات بین المللی فجرکاپ است.

بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب در روزهای پانزدهم لغایت نوزدهم بهمن ماه جاری در شهر شیراز برگزار می گردد.