خرید هارد جهت ذخیره ساز مرکز داده شهرداری قم
خرید هارد جهت ذخیره ساز مرکز داده شهرداری قم
سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم در نظر دارد نسبت به انجام " خرید هارد جهت ذخیره ساز مرکز داده "  با مشخصات و شرایط کلی زیر، از طریق مناقصه عمومی به متقاضیان واجد شرایط اقدام نماید.

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای خرید هارد جهت ذخیره ساز مرکز داده شهرداری قم

سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم در نظر دارد نسبت به انجام ” خرید هارد جهت ذخیره ساز مرکز داده ”  با مشخصات و شرایط کلی زیر، از طریق مناقصه عمومی به متقاضیان واجد شرایط اقدام نماید.

شرایط بررسی اسناد شرکت کنندگان :

شناسه معاملاتی موضوع مبلغ تضمین(ریال) مبلغ برآورد  مناقصه مدت قرارداد شماره  مناقصه در سامانه ستاد
۱/ن/۱۴۰۳ خرید هارد جهت ذخیره ساز مرکز داده ۳.۳۹۸.۴۵۰.۰۰۰ ۶۷.۹۶۹.۰۰۰.۰۰۰ ۳۰  روز  ۲۰۰۳۱۰۳۱۲۱۰۰۰۰۰۱

۱ -متقاضیان محترم می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی www.setadiran.ir نسبت به دریافت  اسناد مناقصه اقدام نمایند.

۲-تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار هر یک از معاملات: به صورت ۱- ضمانت‌نامه بانکی ۲- خالص مطالبات بلوکه شده تائید شده ۳- فیش نقدی بانکی مورد قبول است.

۳-شماره حساب بانکی ایران(شبا)  سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم: (۱۰۰۶۱۰۰۰۰۰۰۱۰۰۱۰۰۲۴۸۴۱۳۹IR) جهت واریز از طریق فیش بانکی وجه نقد.

۴-مهلت خرید و تحویل اسناد:

  • خرید اسناد: از ساعت ۹ روز دوشنبه  مورخ ۳۱/۰۲/۱۴۰۳ الی روز شنبه مورخ ۰۵/۰۳/۱۴۰۳ تا ساعت ۰۹:۰۰ است.
  • مهلت ارائه پیشنهاد: از ساعت ۰۹:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۰۲/۰۳/۱۴۰۲ الی روز چهارشنبه مورخ ۱۶/۰۳/۱۴۰۳ تا ساعت ۰۹:۰۰ است.
  • جلسه بازگشایی پیشنهادات مناقصه در روز پنج شنبه مورخ ۱۷/۰۳/۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۰ صبح در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می گردد .

۵-شرایط و ویژگی موضوع مناقصه در شرایط عمومی و مابقی مستندات درج گردیده است و متقاضیان محترم پس از خرید و مطالعه، کلیه اسناد و مدارک را امضاء کرده و به همراه پیشنهاد قیمت ارائه نمایند . امضاء اسناد و مدارک به منزله قبول تمامی شرایط است.

۶-متقاضیان محترم برای سوالات تخصصی با معاونت شبکه و زیرساخت  به شماره ۳۰۴۴۵۱۵۹ یا ۳۰۴۴۵۱۶۰ – ۰۲۵ و سوالات عمومی با معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت (امور قراردادها و پیمان ها) با شماره تلفن ۳۰۴۴۵۰۵۲- ۰۲۵ تماس حاصل فرمایند.

۷-محل تسلیم فیزیک ضمانت شرکت در فرایند انجام کار: امور حراست  سازمان روزهای شنبه لغایت چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰و روزهای پنج شنبه تا ساعت ۱۱:۰۰ به نشانی: قم، بلوار کارگر – بعد از زیرگذر کارگر – سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات کد پستی :۳۷۱۸۸۱۹۸۳۳

نوبت آگهی تاریخ آگهی
اول دوشنبه  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
دوم سه شنبه  ۱۴۳۰/۰۳/۰۱

روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم