حل شناسنامه ملی مساجد در حال پیگیری است
حل شناسنامه ملی مساجد در حال پیگیری است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، گفت: حل شناسه ملی مساجد از جمله برنامه هایی است که از سوی سازمان تبلیغات اسلامی در حال پیگیری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی در مجمع عمومی نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم که در سالن جلسات جامعه مدرسین برگزار شد، اظهار داشت: تولید سرود از دستورات صریح رهبر معظم انقلاب بوده که سازمان تبلیغات اسلامی در دستور کار خود قرار داده و مقدار استفاده موسیقی در محصولات تولیدی سازمان تبلیغات اسلامی مشخص است و مابقی سرودها ارتباطی با این سازمان ندارد.

وی به موضوع مساجد اشاره کرد و افزود: ما اطمینان پیدا کردیم که تنها یک دستگاه نمی تواند مسئله مسجد را حل کند؛ به همین دلیل، جلسات متعدد با حضور مدیران و مسئولان نهادهای فرهنگی کشور برگزار نموده و تقسیم کار واضحی در امر مسجد صورت گرفته و مورد تأیید رهبر انقلاب نیز قرار دارد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: مسئول ارتقاء، تعالی و آموزش امامان جماعت مساجد، سازمان تبلیغات اسلامی است که در این راستا، برنامه ریزی مناسبی صورت گرفته است و حتی برای همسران امامان جماعت مساجد نیز برنامه های آموزشی داریم.

قمی بیان کرد: حل شناسه ملی مساجد از جمله برنامه هایی است که از سوی سازمان تبلیغات اسلامی در حال پیگیری است و انشاءالله با حل آن، برخی از مشکلات مساجد نیز مرتفع خواهد شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، تصریح کرد: مطلقاً اجازه درآمدزایی در سازمان تبلیغات اسلامی را نداریم و رهبر معظم انقلاب، اجازه کار اقتصادی به ما نداده اند و ورودی در این مسائل نخواهیم داشت و اگر هم احیاناً این مسائل وجود داشته باشد، برخورد خواهیم کرد.

قمی در ادامه به برخی از سوالات نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم پاسخ داد.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : خبرگزاری تسنیم قم