میزبانی هایپر از سوهان قم و مهمانی گیتی‌پسند در ورامین
میزبانی هایپر از سوهان قم و مهمانی گیتی‌پسند در ورامین

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، در دیدار‌هایی از هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال تیم‌های اصفهانی هایپر شاهین‌شهر و گیتی‌پسند به ترتیب باید به مصاف رقبای خود یعنی سوهان محمدسیما قم و ستارگان ورامین بروند. دیدار سخت گیتی‌پسند مقابل ستارگان چهارم جدولی گیتی‌پسند روز شنبه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، در دیدار‌هایی از هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال تیم‌های اصفهانی هایپر شاهین‌شهر و گیتی‌پسند به ترتیب باید به مصاف رقبای خود یعنی سوهان محمدسیما قم و ستارگان ورامین بروند.

دیدار سخت گیتی‌پسند مقابل ستارگان چهارم جدولی

گیتی‌پسند روز شنبه و از ساعت ۱۷ در ورامین مهمان ستارگان این شهر خواهد بود؛ شاگردان حمید بی‌غم هفته گذشته در اصفهان و در یک دیدار یک‌طرفه به پیروزی نزدیکی دست پیدا کردند و در تعقیب مس سونگون صدرنشین باقی ماندند.

سرخ‌پوشان اصفهانی هفته گذشته با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل اهورا بهبهان به پیروزی رسیدند؛ ستارگان ورامین نیز مهمان شاهین کرمانشاه بود و با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد.

گیتی‌پسند با ۱۳ برد، ۷ مساوی و تنها ۲ شکست و کسب ۴۶ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفته است؛ ستارگان ورامین نیز ۱۲ پیروزی کسب کرده، در یک بازی به تساوی رسیده و ۹ شکست نیز متحمل شده و با ۳۷ امتیاز در رده چهارم حضور دارد.

هایپر برای پیروزی دوباره به مصاف سوهان می‌رود

هایپر شاهین‌شهر دیگر نماینده استان اصفهان در دیدار این هفته از لیگ برتر فوتسال در روز شنبه و از ساعت ۱۷ در شاهین‌شهر میزبان سوهان محمدسیما قم خواهد بود؛ هایپر که با آمدن مهرداد جابری به ۲ پیروزی رسیده بود، هفته گذشته خارج از خانه شکست خورد.

هایپر هفته قبل مهمان آذرخش بندرعباس بود و با نتیجه ۲ بر صفر متحمل شکست شد، سوهان محمدسیما هم که میزبان مس سونگون صدرنشین بود با نتیجه ۵ بر ۳ شکست خورد.

هایپر در ۲۲ بازی قبلی خود تنها ۶ پیروزی کسب کرده و ۵ تساوی و ۱۱ شکست در کارنامه دارد و با ۲۳ امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفته است؛ سوهان محمدسیما نیز ۹ برد، ۵ مساوی و ۸ باخت و کسب ۳۲ امتیاز در رده هفتم حضور دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از فارس، برنامه کامل بازی‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

شنبه ۷ دی ماه

حفاری اهواز – آذرخش بندرعباس

ستارگان ورامین – گیتی‌پسند‌ اصفهان

هایپرشهر شاهین‌شهر – سوهان محمدسیما قم

سن‌ایچ ساوه – شاهین کرمانشاه

مس سونگون – مقاومت البرز

فرش‌آرا مشهد – ارژن شیراز

شهروند ساری – اهورا بهبهان