اقدامات مسؤولان به گونه‌ای باشد که مردم آثار آن را لمس کنند
اقدامات مسؤولان به گونه‌ای باشد که مردم آثار آن را لمس کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمد قمی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سابق و جدید اداره‌کل تبلیغات استان کرمانشاه، با اشاره به اهمیت استان کرمانشاه، اظهار داشت: مسؤولان هر چه برای این مردم شریف این استان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمد قمی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سابق و جدید اداره‌کل تبلیغات استان کرمانشاه، با اشاره به اهمیت استان کرمانشاه، اظهار داشت: مسؤولان هر چه برای این مردم شریف این استان زحمت بکشند،کم است.

وی با اشاره به این تعبیر مقام معظم رهبری که «نخ تسبیح اسلام ناب و مکتب امام خمینی (ره) پیوند دنیا و آخرت است»، ادامه داد: مضمون مکتب امام خمینی(ره) آبادانی دنیا با محوریت دین است.

قمی با بیان اینکه مردم پای انقلاب، اسلام و کشور ایستاده‌اند، تاکید کرد: مسؤولان باید طوری کار کنند که مردم آثار آن را لمس کنند.

وی ادامه داد: ما باید به اسلام ناب پایبند باشیم و مردم نیز نشان داده‌اند همواره حامی نظام هستند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ما در این سازمان خود را خادم مردم می‌دانیم و پرچم‌داری قدرتمند اعضای این سازمان می‌تواند پرچم اسلام را در استان کرمانشاه به پیش ببرد.

وی افزود: همه اعضای جبهه فرهنگی انقلاب و نیز همه مردم ثمره مجاهدت‌ها در کارهای تبلیغی را حفظ کنند.

قمی، در پایان حمایت قاطع خود از مدیرکل جدید اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه را اعلام کرد.

گفتنی است، در این مراسم حجت الاسلام یوسف احمدی به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه معرفی و از خدمات حجت الاسلام اسماعیل قبادی تقدیر شد.