آیت الله سعیدی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس تشکر کرد
آیت الله سعیدی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس تشکر کرد
آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با صدور پیامی از حضور باشکوه و حماسی مردم ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، آیت الله سید محمد سعیدی در پیامی ضمن تشکر از مردم انقلابی ایران بیان کرده‌است:‌ مردم غیرتمند ایران اسلامی بارها در بزنگاه‌ها با حضور و حمایت خود ثابت کرده‌اند که پای آرمان‌های این انقلاب ایستاده‌اند و حضورشان همواره مایه دلگرمی و قوت قلب رهبر معظم انقلاب و همه خدمتگزاران راستین این نظام اسلامی بوده‌است.

پیام حاکیست: امروز نیز یکی دیگر از بزنگاه‌های این انقلاب اسلامی بود که آرمان دفاع از مظلوم و ایستادگی در برابر ظالم که از آرمان‌های اصلی این انقلاب است بعد از ۴۵ سال بار دیگر مورد تأیید و حمایت این مردم قرار گرفت و نشان داد که انقلاب در مسیر درست جمهوریت و اسلامیت در حرکت است و این آرمان اسلامی و انسانی همواره مورد تأیید مردم مسلمان ایران بوده و هست.

در بخش دیگری ازاین پیام آمده‌است: همچنین حضور پرشور مردم در تشییع پیکرهای مطهر شهدای حمله تروریستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران نیز پیام روشنی را به دشمنان داخلی و خارجی این نظام اسلامی داد که راهی که این شهدا در آن قدم گذاشته و جان خود را فدا کردند همچنان تا آزادی قدس شریف ادامه خواهد داشت و دلاورمردان ایرانی انتقام خون به زمین ریخته شده هم‌رزمانشان را خواهند گرفت.

آیت الله سعیدی دربخش دیگری از این پیام آورده‌است: اینجانب ضمن تقدیر و تشکر فراوان از همه مردمی که در حال روزه‌داری در راهپیمایی روز قدس و تشییع پیکر مطهر شهید راه آزادی قدس شرکت کردند، از خداوند متعال می‌خواهم به این ملت بزرگ عزت و سربلندی عنایت کند و آنان را در راه تحقق آرمان‌هایشان یاری رساند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : ایرنا