تحویل بودجه ۹۹ قم پایان دی‌ماه به شورای اسلامی شهر
تحویل بودجه ۹۹ قم پایان دی‌ماه به شورای اسلامی شهر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، محسن رنجبر معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شهرداری قم در نشست صمیمی معتمدین شهر مقدس قم و مدیریت شهری و آیین تکریم و معارفه معاون فنی و عمرانی شهردار و مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری که در سالن همایش‌های […]

پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، محسن رنجبر معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شهرداری قم در نشست صمیمی معتمدین شهر مقدس قم و مدیریت شهری و آیین تکریم و معارفه معاون فنی و عمرانی شهردار و مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری که در سالن همایش‌های رضوان شهرداری برگزار شد،گفت: تلاش داریم بودجه ۹۹ را در زمان مقرر پایان دی‌ماه تحویل شورای اسلامی شهر دهیم.

رنجبر افزود: سال ۹۸ بالغ‌بر ۷۳۷ ردیف بودجه عمرانی داشتیم که در سال ۹۹ به ۸۵۹ ردیف خواهد رسید، کل بودجه پیشنهادی برای سال ۹۹ را حدود ۲ هزار و ۸۷۰ میلیارد تومان است.

معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شهرداری قم عنوان کرد: نسبت ۲۰ درصد جاری و ۸۰ درصد عمرانی هم در بودجه سال ۹۹ پیش‌بینی‌شده است.

او گفت:سال ۹۴ گروه جدید کار خود را با هزار و ۱۰۰ میلیارد اعتبار و با سرانه ۸۸۰ هزارتومانی آغاز کرد، سال ۹۸ بودجه شهر قم به ۲ هزار و ۳۶۰ میلیارد تومان رسید و سرانه هر شهروند بیش از یک‌میلیون تومان است.

رنجبر بابیان اینکه ۲ هزار و ۲۸ میلیارد تومان از بودجه سال ۹۹ تملک دارایی سرمایه‌ای است، تصریح کرد: حدود ۲۱۰ میلیارد تومان پیش‌بینی انجام پروژه مشارکتی در سال آینده پیش‌بینی‌شده است.

معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شهرداری قم با تأکید بر اینکه سال ۹۴ تیم جدید کار خود را با هزار و ۱۰۰ میلیارد اعتبار و با سرانه ۸۸۰ هزارتومانی آغاز کرد،یادآورشد: سال ۹۸ بودجه شهر قم به ۲ هزار و ۳۶۰ میلیارد تومان رسید و سرانه هر شهروند بیش از یک‌میلیون تومان است.