مجتمع‌های بین راهی باید مسجدی در محوطه خود داشته باشند
مجتمع‌های بین راهی باید مسجدی در محوطه خود داشته باشند
 آقامیری با تاکید بر  لزوم توجه به فراهم کردن بسترهای لازم برای اقامه نماز گفت: مجتمع‌های بین راهی که در جاده‌های استان قم قرار دارند، ملزم به داشتن مسجدی در شان مردم در تراز انقلاب اسلامی در محوطه‌های خود هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، دکتر سیدمحمد آقامیری ظهر امروز در سومین جلسه ستاد اقامه نماز استان که در سالن امام جواد(ع) برگزار شد بیان کرد: افرادی که متقاضی ساخت مجتمع‌های بین راهی هستند شرطی که برای آنان داریم این است که ابتدا باید مسجدی در شان مردم بسازند.

وی ادامه داد: مجتمع‌های بین راهی خارج از حوزه استحفاظی ما که ابتدا اقدام به ساخت مسجد کنند؛ مدیریت استان قم با نظر شورای اداری استان آمادگی کمک درخصوص تامین آب، برق و گاز آن‌ها را دارد.

آقامیری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان موظف به ملزم کردن تمام مجتمع های رفاهی بین راهی به ساخت مسجدی در تراز انقلاب اسلامی برای مردم است.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه از سوی حجت‌الاسلام و المسلمین محسن قرائتی رییس ستاد اقامه نماز کشور از دکتر سیدمحمد آقامیری استاندار قم بابت پشتیبانی و ترویج فرهنگ نورانی نماز در استان قم تقدیر بعمل آمد.

استاندار قم پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم

  • منبع خبر : روابط عمومی استانداری قم