لزوم همراهی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات خرد به مردم
لزوم همراهی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات خرد به مردم
آقامیری با تأکید بر همکاری بانک‌ها با مردم در پرداخت تسهیلات خرد گفت: تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها برای تسریع در طرح مسکن ملی اهتمام ویژه داشته باشند و بانک‌ها تسهیلات لازم را به‌موقع پرداخت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، سید محمد آقا میری در آخرین جلسه کمیسیون شورای هماهنگی بانک‌های استان در سال ۱۴۰۲ با اشاره به اهمیت توجه به مشکلات مردم اظهار داشت: امروز کشور دچار معضل بنگاه‌داری بانک‌ها است که این موضوع موردانتقاد مقام معظم رهبری نیست.

وی به دستور دولت به بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات خرید مسکن اشاره کرد و افزود: تمام بانک‌ها عضو شورای عالی مسکن کشور بوده و طبق دستور دولت باید به مردم تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن را پرداخت کنند.

استاندار قم تصریح کرد: تمام بانک‌های دولتی و خصوصی تعهد داده‌اند و باید این تسهیلات را به‌موقع به مردم پرداخت کنند و جای هیچ مماشاتی نیست.

وی به اجرای طرح مسکن ملی در قم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه این طرح در استان قم با سرعت خوبی در حال اجرا است و برای سرعت بخشیدن به اجرای این طرح علاوه بر مدیران، بانک‌ها نیز نسبت به این موضوع اهتمام ویژه داشته باشند.

آقامیری در پایان به پرداخت تسهیلات خرد به مردم توسط بانک‌ها نیز اشاره کرد و یادآور شد: کسی که برای رفع مشکلی برای دریافت وام ۵۰ میلیونی به بانک مراجعه می‌کند قطعاً گردش حساب ویژه‌ای ندارد و بانک‌ها باید به این افراد تسهیلات موردنیاز را پرداخت کنند.

انتهای پیام/