تشکیل کمیته تولید محتوای فرهنگی در سال ۱۴۰۳ در قم
تشکیل کمیته تولید محتوای فرهنگی در سال ۱۴۰۳ در قم
آقامیری از تشکیل کمیته محتوای فرهنگی در سنین مختلف برای سال آینده خبر داد و گفت: حوزه فرهنگ حوزه آزمون‌وخطا نیست و باید کاملاً علمی و برنامه‌ریزی‌شده عمل کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، سید محمد آقامیری امروز در پنجمین جلسه کارگروه اجتماعی استان قم به لزوم توجه همه دستگاه‌های اجرایی به مسائل فرهنگی اشاره کرد و اظهار داشت: برای مبارزه با تهاجم فرهنگی باید تمام ارگان‌های اجرایی و فرهنگی در کنار هم و در خط مقدم این مبارزه تلاش کنند.

وی وجود بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران را مهم‌ترین دلیل برای توجه به مسائل فرهنگی دانست و افزود: فرهنگ و هویت شهر قم باید متفاوت از سایر شهرها باشد و این فرهنگ متناسب با جایگاه مذهبی شهر تعریف می‌شود.

استاندار قم توجه به مسائل فرهنگی را نخستین اولویت شهر قم در سال آینده دانست و تصریح کرد: با توجه به این اولویت و جایگاه شهر قم باید تشکیل کمیته محتوای فرهنگی در سنین مختلف برای سال آینده در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: باوجود ۶۰۰ مرکز فرهنگی در قم باید کار فرهنگی با برنامه منظم  و منسجم باشد و هماهنگی لازم بین این مرکز فرهنگی ایجاد شود و به یاد داشته باشیم بهترین زمان تربیت در سن ۵ سالگی است.

آقامیری کار فرهنگی را کاری علمی و تخصصی دانست و تأکید کرد: حوزه فرهنگ، حوزه آزمون‌وخطا نیست و باید کاملاً علمی و حساب‌شده عمل کنیم.

وی در پایان یادآور شد: در کمیته فرهنگی برای تمام سنین برنامه تدوین می‌شود تا شاهد تقویت اعتقادات دانش آموزان بوده و اجازه نفوذ فرهنگی به دشمن را ندهیم.

انتهای پیام/