بودجه ۹۹ قم پایان دی‌ماه به شورای اسلامی شهر تحویل داده می‌شود
بودجه ۹۹ قم پایان دی‌ماه به شورای اسلامی شهر تحویل داده می‌شود

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، محسن رنجبر در نشست صمیمی معتمدین شهر مقدس قم و مدیریت شهری و آیین تکریم و معارفه معاون فنی و عمرانی شهردار و مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری که در سالن همایش‌های رضوان شهرداری برگزار شد، […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، محسن رنجبر در نشست صمیمی معتمدین شهر مقدس قم و مدیریت شهری و آیین تکریم و معارفه معاون فنی و عمرانی شهردار و مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری که در سالن همایش‌های رضوان شهرداری برگزار شد، اظهار داشت: تلاش داریم بودجه ۹۹ را در زمان مقرر پایان دی‌ماه تحویل شورای اسلامی شهر دهیم.

وی افزود: سال ۹۸ بالغ‌بر ۷۳۷ ردیف بودجه عمرانی داشتیم که در سال ۹۹ به ۸۵۹ ردیف خواهد رسید،کل بودجه پیشنهادی برای سال ۹۹ را حدود ۲هزار و ۸۷۰ میلیارد تومان است.

معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شهرداری قم عنوان کرد: نسبت ۲۰ درصد جاری و ۸۰ درصد عمرانی هم در بودجه سال ۹۹ پیش‌بینی‌شده است.

رنجبر بابیان اینکه۲ هزار و ۲۸ میلیارد تومان از بودجه سال ۹۹ تملک دارایی سرمایه‌ای است،تصریح کرد: حدود ۲۱۰ میلیارد تومان پیش‌بینی انجام پروژه مشارکتی در سال آینده پیش‌بینی‌شده است.

واکنش استاندار قم به سخنان رئیس اتاق بازرگانی؛ حرف‌ها و فکر‌مان با یکدیگر مشترک نیستبودجه شهرداری قم به بیش از ۲ هزار میلیارد تومان رسیدپوستر فراخوان عکس «قم، شهر من» رونمایی شد

وی گفت:سال ۹۴ گروه جدید کار خود را با هزار و ۱۰۰ میلیارد اعتبار و با سرانه ۸۸۰هزارتومانی آغاز کرد،سال ۹۸ بودجه شهر قم به ۲ هزار و ۳۶۰ میلیارد تومان رسید و سرانه هر شهروند بیش از یک‌میلیون تومان است.

معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شهرداری قم با تأکید بر اینکه سال ۹۴ تیم جدید کار خود را با هزار و ۱۰۰ میلیارد اعتبار و با سرانه ۸۸۰هزارتومانی آغاز کرد، خاطرنشان کرد: سال ۹۸ بودجه شهر قم به ۲ هزار و ۳۶۰ میلیارد تومان رسید و سرانه هر شهروند بیش از یک‌میلیون تومان است.