لزوم تشکیل ناحیه خدماتی در بلوار پیامبر اعظم(ص)
لزوم تشکیل ناحیه خدماتی در بلوار پیامبر اعظم(ص)
محرری با اشاره به اهمیت خدمات‌رسانی در بلوار پیامبر اعظم اظهار داشت: بلوار پیامبر اعظم یک بلوار فرهنگی بوده و در طول سال زائران و مسافران زیادی از این مسیر عبور می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نسیم قم ، محسن محرری در یک‌صد و بیستمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد،با اشاره به اهمیت خدمات‌رسانی در بلوار پیامبر اعظم اظهار داشت: بلوار پیامبر اعظم یک بلوار فرهنگی بوده و در طول سال زائران و مسافران زیادی از این مسیر عبور می‌کنند.

وی بلوار پیامبر اعظم را نیازمند ناحیه خدماتی در بخش شهرداری دانست و پیشنهاد داد: می‌توانیم یک ناحیه خدماتی برای این محدوده در نظر بگیریم و به‌صورت موقت و با یک ساختار حداقلی در ایستگاه مادر آتش‌نشانی بلوار پیامبر اعظم مستقر شود.

رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم تصریح کرد: پیشنهاد ما این است، که استقرار این ناحیه خدماتی به شکل موقت برای ستاد تسهیلات نوروزی انجام شود، تا در آینده جهت ایجاد مکان دائمی، بودجه موردنیاز اختصاص پیدا کند.

محرری هدف از تشکیل این ناحیه خدماتی را موردتوجه قرارداد و گفت: کنترل این معبر به لحاظ روشنایی و پاک‌سازی محیط، مدیریت موکب‌ها و ارائه خدمات حمل‌ونقلی نیاز به یک ناحیه مستقل داشته و باید هر چه سریع‌تر تشکیل شود.

انتهای پیام/