آیت‌الله حسینی بوشهری: از تمام سختی‌ها گذر می‌کنیم
آیت‌الله حسینی بوشهری: از تمام سختی‌ها گذر می‌کنیم

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری شامگاه دوشنبه در جمع مردم چغادک با اشاره به اهداف دشمنان در شبیخون فرهنگی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی که به ۴۵ سالگی خود رسید دشمنان و دوستان باور نداشتند، دشمنان در حال طراحی […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری شامگاه دوشنبه در جمع مردم چغادک با اشاره به اهداف دشمنان در شبیخون فرهنگی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی که به ۴۵ سالگی خود رسید دشمنان و دوستان باور نداشتند، دشمنان در حال طراحی برای براندازی و دوستان نیز نگران بودند که این انقلاب با این همه توطئه‌ها و شبیخون فرهنگی‌ها آیا می‌تواند ماندگار شود.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه امروز توان دفاعی ایران به رخ دشمن کشیده می‌شود، گفت: در سایه انقلاب اسلامی توانسته‌ایم در حوزه تسلیحات پیشرفت کنیم و امروز برخی از کشورهایی که در حوزه تسلیحات پیشرفته هستند، احساس می‌کنند که باید برخی از نیازمندی تسلیحاتی خود را از ما تامین کنند.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری افزود: در آغازین روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی شورش به راه انداختند و سپس ۸ سال یک جنگ خانمان‌سوز تحمیل کردند و مشکل آنها این بود مردم و امام (ره) به دنبال پیاده کردن حکومتی بر مبنای دین در جامعه بودند.

حسینی بوشهری عنوان کرد: یکی از جنبه‌های الگویی انقلاب اسلامی ایران این است که به عنوان نمونه اعلاء برای رهایی از ستمگران تاریخ است.

وی با بیان اینکه دشمن با تمام امکاناتش وارد جنگ تحمیلی شد، افزود: ما با دنیا می‌جنگیدیم و در این جنگ عده آشکار و عده‌ای غیر آشکار علیه ایران بودند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: عواملی چون امداد الهی و پای کار بودن جوانان سبب دلگرمی امام راحل و استمرار انقلاب شد، اگر تکیه مردم به آرمان‌های الهی نبود هر چقدر دست و پا می‌‌زدیم راه به جایی نمی‌بردیم.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطر نشان کرد: همان خدایی که ایران اسلامی را به پیروزی رساند؛ در این مقطع تاریخ که در مشکلات هستیم با وجود میل دشمنان ما را به پیروزی خواهد رساند و از تمامی سختی‌ها گذر می‌کنیم.