تاکسیرانان فداکار و امانت دار قمی تجلیل شدند
تاکسیرانان فداکار و امانت دار قمی تجلیل شدند

یکصد و بیست و سومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم صبح امروز ۲ دی ماه با حضور شهردار، معاونین و اعضای شورای شهر برگزار شد که در این مراسم از تاکسیران فداکار مرحوم و تاکسیران امانت دار قمی تجلیل شد. به مناسبت بزرگداشت ایام حمل و نقل،از خانواده مرحوم علی مصطفی‌زاده راننده فداکار ۶۰ […]

یکصد و بیست و سومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم صبح امروز ۲ دی ماه با حضور شهردار، معاونین و اعضای شورای شهر برگزار شد که در این مراسم از تاکسیران فداکار مرحوم و تاکسیران امانت دار قمی تجلیل شد.

به مناسبت بزرگداشت ایام حمل و نقل،از خانواده مرحوم علی مصطفی‌زاده راننده فداکار ۶۰ ساله دارای ۲۰ سال سابقه کار در تاکسی قم که چند روز قبل برای خاموش کردن خودروی آتش گرفته در یکی از خیابان‌ها جهت انتقال کپسول اطفای حریق از خودروی خود در مسیر خیابان در حرکت بود با اتوبوس برخورد کرد و جان باخت،تجلیل به عمل آمد.

همچنین راننده امانت دار قمی به نام محسن مولایی دارای ۴۵ سال سن با ۱۷ سال سابقه فعالیت،در آذرماه امسال کیفی حاوی مبالغ نقدی و بانکی به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان و سند شش دانگ را به صاحب‌اش بازگرداند در این جلسه تجلیل شد.

گفتنی است در این جلسه نظر هیئت تطبیق فرمانداری درباره اخذ مجوز نرخ صدور مجوز ورود و تردد اتوبوس‌های توریستی در سطح شهر به ازای زمان توقف به علت نداشتن مجوز از شورای ترافیک استان به شورا عودت داده شده بود،با آرای اعضای شورای اسلامی منتفی شد.

از طرفی طرح دوفوریتی نام‌گذاری بخشی از بلوار فردوسی به نام آیت‌الله فاضل لنکرانی به مناسبت برگزاری کنگره بزرگداشت این مرجع تقلید به دلیل عدم سنخیت نام با نام فردوسی در این محور از سوی اعضای شورا با مخالفت مواجه شد و رای نیاورد تا خیابانی دیگر در قم،مزین به نام این مرجع عالی‌قدر شود.