۸۲۳ بازرس بر انتخابات استان قم نظارت خواهند داشت
۸۲۳ بازرس بر انتخابات استان قم نظارت خواهند داشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، حسن نادری در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به حضور ۸۲۳ بازرس در برگزاری انتخابات استان قم گفت: از این تعداد، ۷۶۱ بازرس متعلق به شهرستان قم، ۳۲بازرس متعلق به شهرستان جعفرآباد و ۳۰ بازرس نیز متعلق به شهرستان کهک […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، حسن نادری در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به حضور ۸۲۳ بازرس در برگزاری انتخابات استان قم گفت: از این تعداد، ۷۶۱ بازرس متعلق به شهرستان قم، ۳۲بازرس متعلق به شهرستان جعفرآباد و ۳۰ بازرس نیز متعلق به شهرستان کهک است. ‌ 

وی با اشاره به ماده ۲۸ قانون انتخابات، تصریح کرد: بر اساس این ماده، وظیفه بازرسان نظارت بر حسن جریان انتخابات است و بر همین اساس از آنان انتظار می‌رود تا برقوانین انتخابات، تسلط لازم و کافی را داشته باشند. 

نادری با بیان اینکه رصد، پیشگیری و مقابله با تخلفات انتخاباتی از دیگر وظایفی است که به اعضای هیات بازرسی انتخابات محول شده است، از تمام نامزدهای انتخاباتی و عموم مردم استان قم دعوت کرد تا با التزام به قانون، انتخاباتی پرشور را رقم بزنند. 

وی در پایان اضافه کرد: مردم شریف استان قم در صورت مشاهده هرگونه تخلف انتخاباتی نظیر تبلیغات خارج از موعد و تخریب نامزدهای انتخاباتی، می‌توانند به هیات بازرسی انتخابات با شماره  تلفن ۳۷۱۱۷۳۱۰ اعلام کنند.

 دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفندماه سالجاری برگزار می‌شود.

پایان خبر/ ۷۸۰۴۱