استاد مجاهدی: شاعر باید همیشه دست توسلش به سوی اهل بیت و آسمان بلند باشد
استاد مجاهدی: شاعر باید همیشه دست توسلش به سوی اهل بیت و آسمان بلند باشد

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از  قم ، محفل بانوان شاعر استان قم با عنوان «بهار نارنج» با حضور استاد محمدعلی مجاهدی پدر شعر آئینی کشور، در سالن مهر حوزه هنری استان قم برگزار شد. در این محفل جمعی از بانوان شاعر شهر قم به شعرخوانی […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از  قم ، محفل بانوان شاعر استان قم با عنوان «بهار نارنج» با حضور استاد محمدعلی مجاهدی پدر شعر آئینی کشور، در سالن مهر حوزه هنری استان قم برگزار شد.

در این محفل جمعی از بانوان شاعر شهر قم به شعرخوانی پرداختند و محمدعلی مجاهدی نیز پس از قرائت هر شعر نکاتی را در خصوص آن اثر متذکر شد.

استاد محمدعلی مجاهدی پدر شعر آئینی کشور در بخشی از سخنانش ضمن تحسین بانوان شاعری که با مشغولیت‌های مختلف به کار ادامه می‌دهند گفت: بانوان از این بابت که با محدودیت‌ها کنار آمده و کار سرایش شعر را ادامه می‌دهند باید مضاعف تحسین شوند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: جدای از فنون شاعری باید متوسل شده به ائمه و کمک گرفت و شعر نوشت. شاعر باید همیشه دست توسلش به اهل بیت و به سوی آسمان بلند باشد.

در این نوبت از محفل «بهر نارنج»، منیره سادات اجاقیان، عاطفه جوشقانیان، محدثه آشتیانی، نجمه سادات هاشمی،‌ فاطمه زاهد مقدم، فائزه امجدیان،‌ راضیه مظفری، راضیه جبه‌داری و سمانه خلف‌زاده به شعرخوانی پرداختند.

همچنین محمدعلی مجاهدی نمونه‌ای از آثارش را قرائت کرد که مورد استقبال بانوان حاضر قرار گرفت.

پایگاه اطلاع رسانی نسیم قمپایگاه اطلاع رسانی نسیم قمپایگاه اطلاع رسانی نسیم قمپایگاه اطلاع رسانی نسیم قمپایگاه اطلاع رسانی نسیم قم