سرمایه‌گذاری ۲۷۰۰ میلیارد تومانی در قم / برای ۱۰ هزار نفر اشتغالزایی شد
سرمایه‌گذاری ۲۷۰۰ میلیارد تومانی در قم / برای ۱۰ هزار نفر اشتغالزایی شد

– اخبار استانها – محمود سیجانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به اهمیت توجه به رونق تولید برای کاهش وابستگی‌ها و ایجاد اشتغال اظهار داشت: از ابتدای سال ۵۸۱ فقره جواز تأسیس ایجادی با بیش از ۲۷۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و پیش‌بینی اشتغال‌زایی برای بیش از ۹۵۰۰ نفر صادرشده است. رئیس […]

– اخبار استانها –

محمود سیجانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به اهمیت توجه به رونق تولید برای کاهش وابستگی‌ها و ایجاد اشتغال اظهار داشت: از ابتدای سال ۵۸۱ فقره جواز تأسیس ایجادی با بیش از ۲۷۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و پیش‌بینی اشتغال‌زایی برای بیش از ۹۵۰۰ نفر صادرشده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم بابیان اینکه در این مدت ۴۴ فقره جواز تأسیس توسعه‌ای نیز صادرشده است، ابراز کرد: این تعداد مجوز نیز با ۴۷۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی برای ۱۷۶۴ نفر صادرشده است.

وی تعداد کل مجوزهای تأسیس در استان قم را موردتوجه قرارداد و  تصریح کرد: درمجموع تعداد کل جوازهای تأسیس ۲۰۳۶ مجوز با پیش‌بینی اشتغال‌زایی ۳۸ هزار  157 نفر و با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۳۱۰۰میلیارد تومانی در استان صورت پذیرفته است که این شاخص بیانگر میل و رغبت به سرمایه‌گذاری‌های جدید در استان است.

استان زنجان جزو رتبه های برتر کشور در بحث سرمایه گذاری است۷۴ مورد سرمایه گذاری جدید در شهرک‌های صنعتی قزوین انجام شده استرشد بیش از ۲۰۰ درصد سرمایه گذاری در استان ایلام؛ در واقعیت یا آمار

سیجانی با اشاره به صدور پروانه‌های بهره‌برداری در استان یادآور شد: از ابتدای امسال ۶۴ فقره پروانه بهره‌برداری با ۱۹۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای ۱۶۲۰ نفر صادرشده است، همچنین ۶۶ فقره پروانه بهره‌برداری توسعه‌ای با ۸۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صادرشده است.

وی بابیان اینکه ۸۳ پروانه بهره‌برداری از ابتدای امسال به علت عدم فعالیت ابطال و یا تعلیق شده است، از صدور مجوزهای معافیت گمرکی در استان خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری ۱۰۲ مورد مجوز معافیت گمرکی ماشین‌آلات به ارزش ۲۹۲ میلیارد تومان جهت واردات ماشین‌آلات جدید با تکنولوژی بالا باهدف راه‌اندازی خط تولید واحدهای تولیدی و صنعتی با جایگزینی ماشین‌آلات قدیمی صادرشده است.