پاسخگویی اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری قم به مردم+ فیلم
پاسخگویی اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری قم به مردم+ فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، محسن محرری در این مراسم که شب گذشته برگزار شد، با تبریک میلاد حضرت امام جواد(ع) اظهار کرد: اعضای شورای شهر قم خود را خادم مردم می‌دانند. وی افزود: یکی از وظایف شورای شهر پاسخگویی و ارتباط با مردم عزیز است […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، محسن محرری در این مراسم که شب گذشته برگزار شد، با تبریک میلاد حضرت امام جواد(ع) اظهار کرد: اعضای شورای شهر قم خود را خادم مردم می‌دانند.

وی افزود: یکی از وظایف شورای شهر پاسخگویی و ارتباط با مردم عزیز است و یکی از بسترهای ارتباط‌گیری و پاسخ‌گویی به سؤالات و مشکلات مردم، در مسجد و این جلسات است.

 

 

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: درب شورای اسلامی شهر به روی همه مردم باز است و مردم عزیز می‌توانند با مراجعه به ساختمان شورای شهر قم با ما در ارتباط باشند، شهروندان قمی می‌توانند برای بیان انتقادات و پیشنهادات حتی با ارتباط تلفنی نکات خود را برای ما بیان کنند.

محرری مساجد را محلی برای شنیدن مشکلات و دغدغه‌های مردم دانست و بیان کرد: این جلسات به‌صورت هفتگی در مساجد قم‌ و با حضور اعضای شورا و مدیران شهری برگزار می‌شوند و مهم‌ترین هدف آن پاسخگویی به مردم است.

پایان پیام/ ۷۸۰۴۱