تجمیع ظرفیت‎ ها و انگیزه بخشی از اهداف قرارگاه ۱۹ دی در استان است
تجمیع ظرفیت‎ ها و انگیزه بخشی از اهداف قرارگاه ۱۹ دی در استان است

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی‌اکبر حسینی‌نژاد امروز ۱ دی ماه در حاشیه نشست قرارگاه فرهنگی شهر مقدس قم در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: هدف از تشکیل قرارگاه ۱۹ دی تجمیع دستگاه‌ها و پشتیبانی فرهنگی از آنها بوده است. وی افزود: این قرارگاه به دنبال استفاده از ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق اهداف است. حوزه علمیه ظرفیت مناسبی […]

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی‌اکبر حسینی‌نژاد امروز ۱ دی ماه در حاشیه نشست قرارگاه فرهنگی شهر مقدس قم در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: هدف از تشکیل قرارگاه ۱۹ دی تجمیع دستگاه‌ها و پشتیبانی فرهنگی از آنها بوده است.

وی افزود: این قرارگاه به دنبال استفاده از ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق اهداف است. حوزه علمیه ظرفیت مناسبی در این زمینه داشته و نباید نادیده گرفته شود، به‌طور مثال امربه‌معروف آیه قرآن بوده و ما انتظار داریم حوزویان پای کار آمده و در این زمینه مؤثر باشند.

وی بیان کرد: قرارگاه مطالبه‌گری در قم در حال تحقق است. از جمله اهداف این قرارگاه شناسایی ضعف‌ها و کشف انگیزه‌ها است. متأسفانه تاکنون انگیزه دستگاه‌ها ضعیف بوده ولی این قرارگاه پای کار آمده و مطالبه می‌کند و در برابر کوتاهی‌ها برخورد صورت می‌گیرد.

دبیر قرارگاه ۱۹ دی استان قم تصریح کرد: این قرارگاه به دنبال حمایت از مردم است. زمانی که مردم پای کار بیایند بسیاری از مشکلات با همکاری دستگاه‌ها قابل‌حل است چرا که هدف فرهنگی و به نظامی‌گری است.

حسینی نژاد با ذکر این مطلب که امیدواریم که با آموزش مدرن به نتایج مناسب برسیم، گفت: مااز دستگاه ها می خواهیم که اقداماتی در راستای منویات و مطالبات مقام معظم رهبری انجام داده را ارائه دهند.

وی گفت: ۲۸ دستگاه در زمینه عفاف و حجاب دارای مسئولیت هستند. دستگاه‌های دیگر نیز به طرق مختلف وظایفی در این زمینه برعهده داشته و باید کمک کنند.

حسینی نژاد اظهارکرد: آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه که باید پای کار آمده و مطالبه‌گری را آغاز کرده تا مسئولان پای کار بیایند.

انتهای پیام