لیگ برتر فوتسال|  نبرد حساس حفاری مقابل شهروند/ قم میزبان مس صدرنشین
لیگ برتر فوتسال|  نبرد حساس حفاری مقابل شهروند/ قم میزبان مس صدرنشین

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته بیست و دوم  رقابت‌های لیگ برتر فوتسال با انجام ۷ دیدار در شهرهای مختلف برگزار می‌شود. *حفاری اهواز ـ شهروند ساری در حساس‌ترین دیدارهای این هفته تیم‌ شهروند ساری باید به مصاف حفاری اهواز، تیمی که با تغییراتی در کادر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته بیست و دوم  رقابت‌های لیگ برتر فوتسال با انجام ۷ دیدار در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.

*حفاری اهواز ـ شهروند ساری

در حساس‌ترین دیدارهای این هفته تیم‌ شهروند ساری باید به مصاف حفاری اهواز، تیمی که با تغییراتی در کادر فنی خود مواجه شده است، می‌رود.همیشه دیدارهای این دو تیم از حساسیت خاصی برخوردار است که درصورت پیروزی هر یک از این دو تیم می توانند جایگاه خود را در جدول تغییر دهند.

*محمدسیمای قم ـ مس سونگون ورزقان

در قم تیم محمدسیمای این شهر که مثل بعضی از تیم‌های لیگ دستخوش تغییراتی در کادر فنی خود شده، میزبان تیم صدرنشین مس سونگون است که در صورت پیروزی مس، این تیم تبریزی می‌تواند همچنان در صدر جدول یکه تازی کند. 

*گیتی پسند اصفهان ـ اهورای بهبهان

در اصفهان تیم رده دومی گیتی پسند باید در حالی میزبان اهورای بهبهان باشد که تیم بهبهانی حال و روز خوبی از نظر شرایط اقتصادی ندارد و  به یک تیم بحران زده تبدیل شده است.گیتی پسند می تواند در صورت شکست این تیم جایگاه خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به صدر جدول نزدیک‌تر کند.

*ارژن شیراز ـ سن‌ایچ ساوه

در شیراز تیم رده‌ دهمی ارژن که در چند هفته گذشته به یک تیم بحران زده تبدیل شده بود توانسته در چند هفته اخیر نتایج خوبی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کسب کند و تا حدودی از بحران دور شود. میزبان سن‌ایچ ساوه مدعی است و تیم سن‌ایچ با توجه به شرایط روحی بازیکنان تیم شیرازی نمی‌تواند بازی آسانی در این شهر داشته باشد.

*آذرخش بندرعباس ـ هایپر شاهین‌شهر

در بندرعباس تیم رده چهاردهم که از نظر حضور در لیگ، یکی از  باسابقه‌دارترین تیم‌های لیگ است  به یک تیم بحران‌زده تبدیل شده و حتی در بازی قبلی خود که میزبان فرش‌آرا مشهد بود به دلیل مشکلات اقتصادی باشگاه، بازیکنان این تیم حاضر نشدند به میدان بروند.

  این تیم در هفته بیست ویکم  هم که میهمان مس در تبریز بود، با یک تیم دست و پا شکسته به مصاف این تیم رفت که در پایان هم نتیجه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ واگذار کردند. آذرخش در این هفته هم باید میزبان هایپر شاهین‌شهر تیم  رده نهم جدول باشد. تیم شاهین  که هفته گذشته  با کادر فنی جدید خود  توانسته بود تیم  مدعی حفاری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکست دهد، در حال حاضر از نظر روحیه شرایط خوبی دارند و آماده بازی با آذرخش بحران زده هستند.

برنامه‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

حفاری اهواز ـ شهروند ساری

گیتی پسند اصفهان ـ اهورای بهبهان

آذرخش بندرعباس ـ هایپر شاهین‌شهر

محمدسیمای قم ـ مس سونگون ورزقان

شاهین کرمانشاه ـ ستارگان ورامین

ارژن شیراز ـ سن‌ایچ ساوه

مقاومت البرز ـ فرش‌آرا مشهد

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌