بازدید رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از پشت‌صحنه سریال سرباز
بازدید رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از پشت‌صحنه سریال سرباز

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حضور در اردوگاه آموزشی علی‌آباد قم با عوامل پشت‌صحنه سریال تلویزیونی سرباز دیدار کرد. حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس محمدحسنی در این دیدار و بازدید با اشاره به جایگاه و نقش سربازان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران […]

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حضور در اردوگاه آموزشی علی‌آباد قم با عوامل پشت‌صحنه سریال تلویزیونی سرباز دیدار کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس محمدحسنی در این دیدار و بازدید با اشاره به جایگاه و نقش سربازان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: پاسداری از تمامیت ارضی و مرزی کشور و تولید امنیت و پاسداری از امنیت تولیدشده و مردم یاری در حوادث غیرمترقبه از قبیل: سیل و زلزله ازجمله خدمات کلیدی سربازان عزیز به کشور است.

وی افزود: یکی از خدمات دیگری که سربازان به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ارائه می‌دهند مسئله سازندگی است، به‌نحوی‌که بسیاری از پادگان‌ها به دست عزیزان سرباز ساخته و نگهداری می‌شود، بنابراین نقش سربازان در روند پیشرفت کشور بسیار کلیدی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: نیرو‌های مسلح و به‌خصوص ارتش هم تلاش می‌کنند شرایطی را مهیا سازند که سربازان در دوران مقدس سربازی از مزایایی برخوردار شوند، به‌عنوان مثال آموزش‌ها از دوران آموزشی تا پایان خدمت ادامه دارد و در اثر این آموزش‌ها سربازان ما پخته‌تر و آبدیده‌تر می‌شوند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس محمدحسنی خطاب به عوامل ساخت سریال سرباز گفت: سربازان پس از ورود به دوره مقدس سربازی علی رغم سختی‌ها متوجه می‌شوند که وارد یک دانشگاه خودسازی و دیگر سازی و کشورسازی شده اند بنابراین اگر شما سازندگان سریال بتوانید این تغییرات را به تصویر بکشید در نگاه جوانان ما در استقبال از تکلیف مقدس سربازی تاثیر مهمی خواهد گذاشت.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: بحمدالله تا امروز به تمام نقاطی که سربازان عزیز ما در حال خدمت هستند سفر کرده‌ام و از نزدیک با این عزیزان دیدار داشته ام، در همین بازدید‌ها متوجه عمق کلام فرمانده معظم کل قوا (حفظه الله تعالی) شدم که فرمودند؛ “اگر لباس روحانیت بر تن نداشتم حتما لباس نظامی گری را انتخاب می‌کردم”، چرا که سختی‌های همراه با لذت این فضا بسیار دلنشین است.

وی افزود: در بازدید‌های اخیر از مرز‌های غربی کشور سربازان عزیز ما دائما می‌گفتند؛ به حضرت آقا سلام ما را برسان و به ایشان بگو که با وجود ما خاطرشان از امنیت مرز‌ها جمع باشد و در پس این جمله ایثارگری‌های فراوان نهفته است لذا نشان دادن این رشادت‌ها و فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌ها اهمیت بسیاری دارد و از شما که چنین مسئولیت مهمی را برعهده گرفته‌اید سپاسگزاریم.