آزمون استخدام و جذب پرستار و پزشک پیمانی در قم برگزار می‌شود
آزمون استخدام و جذب پرستار و پزشک پیمانی در قم برگزار می‌شود
روغنی اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته رییس دانشگاه و معاون توسعه و پس از اخذ مجوزهای لازم از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، آزمون جذب و استخدام ۴۵ نفر پرستار و پزشک در روز جمعه ۱۵ دی ماه در دانشکده دندانپزشکی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، مهدی روغنی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته رییس دانشگاه و معاون توسعه و پس از اخذ مجوزهای لازم از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، آزمون جذب و استخدام ۴۵ نفر پرستار و پزشک در روز جمعه ۱۵ دی ماه در دانشکده دندانپزشکی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه که با جذب این نیروها بخشی از کمبود نیروهای درمانی مراکز تابعه استان برطرف خواهد شد بیان داشت: ۲۵۰ نفر در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند که منتخبین آزمون در اعلام نتایج اولیه، پس از مصاحبه عمومی و تخصصی و تأیید گزینش مشغول به کار خواهند شد.

روغنی بیان داشت: با اضافه شدن این تعداد پزشک و پرستار به مراکز درمانی، شاخص کیفیت خدمات رسانی به مردم شریف شهر کریمه اهلبیت (ع) که از اولویت های اصلی این مدیریت است، ارتقا خواهد یافت.

سرپرست مدیریت منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی قم بیان داشت: پس از انجام آزمون مراحل دیگر جذب به سرعت پیگیری و انجام خواهد شد تا بتوانیم در کمترین زمان ممکن از این نیروها استفاده کنیم.

پایان پیام/ ۷۸۰۴۱

 

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس