نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم تا ۱۵ دی ماه تمدید شد
نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم تا ۱۵ دی ماه تمدید شد

– اخبار استانها – داود شمس در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در  قم اظهار داشت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم در دو بخش اصلی و ویژه و ۱۰ قالب متنوع تا ۱۵ دی ۱۴۰۲ تمدید شد. مسئول سازمان بسیج رسانه قم با اشاره به شرایط شرکت در […]

– اخبار استانها –

داود شمس در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در  قم اظهار داشت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم در دو بخش اصلی و ویژه و ۱۰ قالب متنوع تا ۱۵ دی ۱۴۰۲ تمدید شد.

مسئول سازمان بسیج رسانه قم با اشاره به شرایط شرکت در نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان بیان کرد:  آثار ارسالی باید در بازه ۱۰/۱/ ۱۴۰۱ تا ۱۰/۱/ ۱۴۰۲ منتشر شده باشد.

وی تصریح کرد: آثار باید در یکی از رسانه‌های مکتوب، مجازی، دیداری یا شنیداری دارای مجوز و یا رسانه ملی با نام صاحب اثر منتشر شده باشد و هر فرد مجاز به ارسال حداکثر ۴ اثر در قالب‌های جشنواره است.

شمس در ادامه بیان کرد: آثار ارسال شده به دبیرخانه از لحاظ مالکیت معنوی  مورد بررسی قرار می‌گیرد و نباید در جشنواره دیگری برگزیده شده باشد.

مسئول سازمان بسیج رسانه قم با اشاره به جوایز نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان عنوان کرد:  نفر اول هر بخش: تقدیرنامه، تندیس جشنواره و ۴۰ میلیون ریال جایزه نقدی نفر دوم هر بخش: تقدیرنامه و ۳۰ میلیون ریال جایزه نقدی نفر سوم هر بخش: تقدیر نامه و ۲۰ میلیون ریال جایزه نقدی است.

وی خاطرنشان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار  15 دی ۱۴۰۲ اختتامیه خواهد بود و جشنواره نیز نیمه اول بهمن ۱۴۰۲ برگزار می شود.

راه های ارتباط با دبیرخانه جشنواره: ۰۲۵۳۲۹۰۱۰۷۷ / ۰۲۵۳۲۹۲۶۷۷۰ @alizade110 / @resaneqom لینک ارسال آثار: https://basijrasaneh.ir/form/aboozar-ghom