امدادرسانی جوانان هلال احمر به دو حادثه رانندگی در قم+ عکس
امدادرسانی جوانان هلال احمر به دو حادثه رانندگی در قم+ عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، محمد رضا بهرامی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران ابراز کرد: حوالی ساعت ۷:۱۴ صبح امروز با اطلاع عوامل اورژانس، حادثه برخورد خودروی ساینا با گاردریل در کیلومتر ۳۲ اتوبان قم-کاشان به مرکز فرماندهی عملیات جمعیت هلال احمر استان قم اعلام […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، محمد رضا بهرامی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران ابراز کرد: حوالی ساعت ۷:۱۴ صبح امروز با اطلاع عوامل اورژانس، حادثه برخورد خودروی ساینا با گاردریل در کیلومتر ۳۲ اتوبان قم-کاشان به مرکز فرماندهی عملیات جمعیت هلال احمر استان قم اعلام شد.

 

پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم

 

وی عنوان کرد: بلافاصله تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات معصومیه به محل حادثه اعزام و اقدام به تثبیت صحنه و رهاسازی ۴ نفر مصدوم این حادثه کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم افزود: همچنین حوالی ساعت ۱۱:۱۱ دقیقه از طریق تماس مردمی حادثه برخورد یک دستگاه اتوبوس با خودروی دنا پلاس در اتوبان قم-تهران به مرکز فرماندهی جمعیت هلال احمر استان اعلام شد که بلافاصله تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای ایرانی به محل حادثه اعزام شدند.

 

پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم

 

بهرامی اضافه کرد: تیم عملیاتی امداد و نجات هلال احمر قم بلافاصله پس از رسیدن به محل این حادثه، صحنه را تثبیت کرده و ۳ نفر مصدوم را رهاسازی کردند.

 

پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم

 

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه از این دو حادثه، هیچ مصدومی فوت نشده است.

پایان پیام/۷۸۰۳۳