به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعزیرات حکومتی قم، تقی حسام گفت: پرونده قاچاق شیشه و بلور به ارزش ۱۹ میلیارد و ۴۴۹ میلیون ریال در شعبه اول اداره کل تعزیرات حکومتی قم رسیدگی شد. سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی قم افزود: شعبه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعزیرات حکومتی قم، تقی حسام گفت: پرونده قاچاق شیشه و بلور به ارزش ۱۹ میلیارد و ۴۴۹ میلیون ریال در شعبه اول اداره کل تعزیرات حکومتی قم رسیدگی شد.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی قم افزود: شعبه به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای قاچاق، متهم را به پرداخت ۳۸ میلیارد و ۸۸۹ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

حسام گفت: ماموران نیروی انتظامی در بازرسی از خودروهای عبوری در محور کاشان به قم این کالاهای به ظن قاچاق را در پوشش بار ضایعات از یک دستگاه خودروی کامیون کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی قم ارسال کردند.

* صدور رای پرونده عمده فروشِ متخلف

تقی حسام در مورد یک پرونده دیگر اظهار کرد: پرونده تخلف گرانفروشی عمده فروشِ انواع ورق های MDF به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شعبه دوم اداره کل تعزیرات حکومتی قم رسیدگی شد.

سرپرست اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان قم افزود: شعبه به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۱۵ میلیارد ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

حسام گفت: بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت گزارش تخلف گرانفروشی این واحد صنفی را تشکیل دادند و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی قم ارسال کردند.

پایان پیام/۷۸۰۲۳