سرمربی تیم فوتبال مهام پلیمر قم: بازیکنان شرایط خوبی نداشتند و شکست خوردیم
سرمربی تیم فوتبال مهام پلیمر قم: بازیکنان شرایط خوبی نداشتند و شکست خوردیم

– اخبار استانها – محمد علیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، پس از شکست خانگی برابر خیبر خرم‌آباد اظهار داشت: بازیکن در هفته نهم علی‌رغم تمرینات خوبی را که پشت سر گذاشتند، شرایط مناسبی برای رویارویی با حریف نداشتند. سرمربی تیم فوتبال امید مهام پلیمر قم با اشاره به جوان بودن بازیکنان گفت: بازیکن […]

– اخبار استانها –

محمد علیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، پس از شکست خانگی برابر خیبر خرم‌آباد اظهار داشت: بازیکن در هفته نهم علی‌رغم تمرینات خوبی را که پشت سر گذاشتند، شرایط مناسبی برای رویارویی با حریف نداشتند.

سرمربی تیم فوتبال امید مهام پلیمر قم با اشاره به جوان بودن بازیکنان گفت: بازیکن از نظر عملکرد ضعف بروز دادند که این آسیب و نقطه‌ضعف باید آنالیز و برطرف شود.

وی افزود: تیم مهام در فصل جاری بازی‌های خوبی را از خود به نمایش گذاشته تا یکی از گزینه‌های اصلی برای صعود به لیگ برتر کشور باشد که البته دور از دسترس نیست.

علیخانی بیان کرد: از نظر کادر فنی باید پیروزی و شکست‌ها را فراموش کرد و به بازی سرنوشت‌ساز هفته دهم فکر کرد تا صعودمان به اما و اگر نکشد.

سازمان لیگ: مسابقات فوتبال استان تهران به دلیل آلودگی هوا لغو شدلیگ برتر فوتبال|تساوی شهر خودرو و پیکان در نیمه نخست

سرمربی تیم فوتبال مهام پلیمر قم با اشاره به صدرنشینی و شرایط جدول تصریح کرد: در حال حاضر نماینده قم ۱۵ امتیازی است و رده نخست را تصاحب کرده که در بازی آینده با کسب تساوی شانس صعود به مرحله بعد را دارد.

وی عنوان کرد: تیم مهام تیمی یکدست، بومی و با میانگین سنی کمی را دارا است که همین بازیکنان سالیان سال می‌توانند در خدمت فوتبال شهر قم باشند.

تیم فوتبال مهام پلیمر قم در هفته نهم رقابت‌های لیگ دسته اول امید باشگاه‌های کشور در خانه برابر خیبر خرم‌آباد با حساب یک‌ بر صفر تن به شکست داد.

علیخانی توضیح داد: بازیکنان مهام، همان بازیکنان طلایی تیم جوانان صبا هستند که این تیم را قهرمان کرده به لیگ برتر آوردند و حالا نوبت به رده امید رسیده تا این افتخار را در این رده سنی نیز تجربه کنند.

وی درباره شرایط تیم‌اش گفت: در هفته آینده مرحله گروهی لیگ دسته اول به پایان می‌رسد و مهام به‌عنوان صدرنشین شانس بالایی برای صعود دارد مگر آن‌که اتفاقی شگفت‌انگیزی رقم بخورد.