اجرای بیش از ۵ هزار بازرسی طی یک ماه اخیر
اجرای بیش از ۵ هزار بازرسی طی یک ماه اخیر

به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف قم، عباس جعفری اتابک طی گفتگویی با بیان اینکه اصناف به عنوان یکی از اقشار بزرگ و تاثیر گذار در فعالیتهای اقتصادی می باشد اظهارداشت: در جهت اجرای برنامه های ساماندهی اصناف، همچنین ضرورت نظارت جدی و سازمان دهی شده بر عملکرد متصدیان واحدهای صنفی با هدف پاسخگویی […]

به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف قم، عباس جعفری اتابک طی گفتگویی با بیان اینکه اصناف به عنوان یکی از اقشار بزرگ و تاثیر گذار در فعالیتهای اقتصادی می باشد اظهارداشت: در جهت اجرای برنامه های ساماندهی اصناف، همچنین ضرورت نظارت جدی و سازمان دهی شده بر عملکرد متصدیان واحدهای صنفی با هدف پاسخگویی به مطالبات و رسیدگی مردمی در این ارتباط، واحدهای بازرسی و نظارت اصناف تشکیل گردیده است.

وی با بیان اینکه بازرسی از واحدهای صنفی به طور مستمر در حال انجام است گفت: بعد از گرانی بنزین تاکنون حدود ۵ هزار و۲۰۰بازرسی از واحد های صنفی صورت گرفته است.

جعفری با بیان اینکه طی این بازرسی ها ۳۳۳ واحد صنفی بدون پروانه شناسایی شده است افزود:تعداد شکایات دریافت شده طی این مدت ۴۲۷ مورد بوده است که رسیدگی لازم به آن صورت گرفته است.

مدیر نظارت و بازرسی اتاق اصناف قم تعداد تخلفات صنفی شناسایی شده در این مدت را ۳۳۳مورد ذکر کرد و ادامه داد: در مدت مذکور۲۵۱فقره گزارش صنفی به تعزیرات ارسال شده که ارزش ریالی انها۲۳۶۰۶۷۰۹۸۰ریال میباشد.

وی از تشدید نظارت ها بعد از گرانی بنزین،به خصوص شب یلدا و ایام پایانی سال خبرداد و بیان داشت: طی این مدت مدیریت بازرسی اتاق اصناف با اجرای طرح تشدیدنظارت و بازرسی از واحدهای صنفی و همچنین تیم های گشت مشترک با اتحادیه ها مرتبط و سازمان های تعزیرات حکومتی،معاونت غذا و دارو نظارت بر واحد های صنفی اعم از تولیدی و توزیعی را در دستور کار خود قرارداده و هر روز گزارش ان را به مسئولین مرتبط منتقل نموده اشست.

گفتنی است، شهروندان می توانند در صورت مشاهده تخلف واحدهای صنفی، مراتب را به شماره تلفن های ۳۷۷۵۱۲۱۲ و ۳۷۷۵۱۲۱۳ گزارش نمایند.

انتهای پیام