مانور پرستاران قمی در شرایط بحرانی برگزار شد
مانور پرستاران قمی در شرایط بحرانی برگزار شد

به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، به همت معاونت درمان و توانبخشی و با همکاری معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قم مانور عملیاتی توانمندسازی پرستاری در بحران ویژه تیم های درمان اضطراری جمعیت هلال احمر استان قم با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر و معاون آموزشی دانشگاه آزاد […]

به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، به همت معاونت درمان و توانبخشی و با همکاری معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قم مانور عملیاتی توانمندسازی پرستاری در بحران ویژه تیم های درمان اضطراری جمعیت هلال احمر استان قم با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر و معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم برگزار شد.

در این مانور که پس از برگزاری کارگاه‌های آموزشی پرستاری در بحران ویژه دانشجویان دانشگاه آزاد اجرا شد، دانشجویان اقدام به برپایی چادر جهت اسکان اضطراری کردند. همچنین اطفای حریق از دیگر بخش های این مانور دانشجویی بود.

یادآور می شود، کارگاه های آموزشی یک هفته ای پرستاری در بحران ویژه ۴۱ نفر از دانشجویان و با همکاری دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد و با عناوین آموزشی همچون مدیریت صحنه، اطفای حریق، اسکان، حمل مصدوم، کیف احیاء، آشنایی با آمبولانس، امداد هوایی، پشتیبانی و لجستیک برگزار شده بود.

گفتنی است، این تیم پرستاری به عنوان تیم آماده در راستای مشارکت و حضور در کاروان های سلامت به مناطق محروم جهت ویزیت رایگان و همچنین سوانح و بحران ها آماده همکاری با جمعیت هلال احمر است.

انتهای پیام