به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، نیم فصل اول رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال مردان ایران در سال جاری بعد انجام ۱۳۲ دیدار در ۱۱ هفته به پایان رسید و تیم  آکادمی قهرمانی گل‌گهر سیرجان با ۱۰ برد و ۳۰ امتیاز در گروه اول و در گروه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، نیم فصل اول رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال مردان ایران در سال جاری بعد انجام ۱۳۲ دیدار در ۱۱ هفته به پایان رسید و تیم  آکادمی قهرمانی گل‌گهر سیرجان با ۱۰ برد و ۳۰ امتیاز در گروه اول و در گروه دوم نیز رازین پلیمر با ۱۱ برد متوالی موفق و کسب ۳۰ امتیاز شد، قهرمانی نیم فصل را بدون شکست جشن گرفتند.

تیم‌های افق و مقاومت کریمه نمایندگان قم در این دوره از رقابت‌ها هستند، تیم مقاومت کریمه در گروه اول با تیم‌های مهرگان نور، مس سونگون، صنعتگران امید، مس شهربابک، کاسپین پره سر گیلان، نام‌آوران تنکابن، شهرداری فردیس، نیروی زمینی، توپکا بابلسر و مس کرمان هم‌گروه است.

تیم مقاومت کریمه در هفته پایانی نیم فصل این مسابقات با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب تیم نیروی زمینی شد تا نیم فصل را با کسب ۴ برد و ۱۱ امتیاز در رده هشتم به پایان برساند.

و اما تیم افق دیگر نماینده والیبال قم در این مسابقات در گروه دوم وضعیت بهتری  در جدول دارد، افقی‌ها در این گروه با تیم رازین پلیمر، درنالار ارومیه، فولاد مبارکه سپاهان، کود گلفام آمل، رعد پدافند هوایی، عقاب نهاجا، آرتین، ملوان تهران، شهرداری آزادشهر، مقاومت ماکو و طلایی پوشان هم گروه است.

تیم والیبال افق قم با ۷ برد و ۱۸ امتیاز در رده ششم جدول ۱۲ تیمه ایستاده است. این تیم در هفته پایانی نیم فصل مسابقات با نتیجه ۳ بر صفر مقابل تیم درنالار ارومیه شکست خورد.

نیم فصل دوم مسابقات لیگ دسته اول مردان کشور از ۱۳ آذرماه آغاز خواهد شد و براساس تقویم فدراسیون این رقابت‌ها تا نیمه اول بهمن‌ماه به پایان می‌سد.

در گروه اول تیم مقاومت کریمه قم در هفته دوازدهم مهمان تیم شهرداری فردیس خواهد بود و تیم افق در گروه دوم از رازین پلیمر در سالن پیامبر اعظم(ص) قم میزبانی خواهد کرد.

پایان پیام/۷۸۰۳۰