بیانیه انتخاباتی مجمع هماهنگی نیروهای انقلاب استان قم
بیانیه انتخاباتی مجمع هماهنگی نیروهای انقلاب استان قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، بیانیه انتخاباتی مجمع هماهنگی نیروهای انقلاب استان قم به شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم «همچنان که شرکت در انتخابات یک وظیفه است، گزینش خوب و آگاهانه هم یک وظیفه است.» حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) اسفندماه سال جاری به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، بیانیه انتخاباتی مجمع هماهنگی نیروهای انقلاب استان قم به شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«همچنان که شرکت در انتخابات یک وظیفه است، گزینش خوب و آگاهانه هم یک وظیفه است.» حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)

اسفندماه سال جاری به لطف حق تعالی و همت والای ملت همیشه سرافراز ایران اسلامی تبدیل به یکی از افتخاراتِ انقلاب اسلامی خواهد شد.

رشد فزاینده ثبت نام داوطلبین نمایندگی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، نوید بخش مشارکت سلایق و اقشار مختلف در این آزمون بزرگ سیاسی است.

ایران اسلامی در کورانهای حوادث سخت و بزرگ تنها با تکیه بر هدایت داهیانه ولایت فقیه و ایمان و اراده مردم بصیر، سرافراز بوده و خواهد بود. انتخابات حساس پیش رو نیز، عرصه تکرار سربلندی و اقتدار ملت همیشه در صحنه  خواهد بود ان‌شاء‌الله.

مجمع هماهنگی نیروهای انقلاب استان قم بعنوان بزرگترین تشکل سیاسی استان از ثبت نام نخبگان و سرآمدان علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و اجرایی استان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استقبال نموده و به جهت حمایت از شخصیت های انقلابی و متخصص دعوت می‌نماید جهت ارسال رزومه و دعوت به کمیته انتخابات این تشکل انقلابی تماس حاصل نمایند. 

والعاقبه للمتقین

مجمع هماهنگی نیروهای انقلاب استان قم

پایان پیام/ ۷۸۰۳۳