سیاست‌زدگی یکی از آسیب‌های مدیریتی در کشور است
سیاست‌زدگی یکی از آسیب‌های مدیریتی در کشور است

حجت الاسلام ناصر رفیعی ظهر امروز۲۹ آذرماه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم در مصلی قدس عنوان کرد: مدیران جهادی،موفقیت بیشتری در امور دارند زیرا با مردم و برای مردم هستند. عضو هیات علمی جامعه المصطفی افزود:در انتخابات نیز باید افرادی را انتخاب کرد که درد و دغدغه مردم را داشته باشند […]

حجت الاسلام ناصر رفیعی ظهر امروز۲۹ آذرماه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم در مصلی قدس عنوان کرد: مدیران جهادی،موفقیت بیشتری در امور دارند زیرا با مردم و برای مردم هستند.

عضو هیات علمی جامعه المصطفی افزود:در انتخابات نیز باید افرادی را انتخاب کرد که درد و دغدغه مردم را داشته باشند و به فکر منافع خود و اطرافیان‌شان نباشند،آنانی که در ورود به مجلس تنها به منافع خود می‌اندیشند،لایق مجلس و خانه ملت نیستند.

وی اظهار کرد: در برابر هر یک از صندلی‌های مجلس شورای اسلامی،۵۶ نفر ثبت نام کرده‌اند،این افراد باید به فکر گره‌گشایی از امور مردم باشند و با روحیه جهادی و انقلابی در جهت رفع مشکلات کشور تلاش کنند.

رفیعی خاطرنشان کرد:تشکیل انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی به واسطه خون شهیدان و فدا شدن صدها هزار جوان است و مسئولان باید پاسدار آرمانهای انقلاب و نظام باشند.

وی بیان کرد:در دوران ائمه‌اطهار(ع) نیز عده‌ای دچار فساد و خیانت به بیت‌المال بودند اما ائمه‌اطهار(ع) در برابر آن‌ها می‌ایستادند و به شدت برخورد می‌کردند،این امر باید در جامعه دینی مورد توجه باشد.

این استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد:مسئولان باید توجه بیشتری به رفع فساد و مشکلات و معضلات داشته باشند و در مسئولیت‌های خود از آفات و آسیب‌ها به دور باشند.

وی تصریح کرد: سیاست‌زدگی یکی از آسیب‌های مدیریتی در کشور است،چرا که در برخی از انتصاب‌ها و تغییرات مدیریتی به جای پرداختن به توانمندی‌ها،به گرایش‌های سیاسی توجه می‌کنند.

گفت:همه ما وظیفه داریم با پیروی از ولایت و صیانت از ارزش‌های الهی و دینی و اسلامی و خدمت به مردم کشور را به تعالی و رشد برسانیم و با درایت در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنیم.