بم و وچان شکست ناپذیر در لیگ‌فوتبال بانوان/ شکست یاران قمی مقابل ملوان
بم و وچان شکست ناپذیر در لیگ‌فوتبال بانوان/ شکست یاران قمی مقابل ملوان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از ایسنا، هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان در حالی امروز(پنجشنبه) برگزار شد که تیم‌های شهرداری بم کرمان و سپاهان اصفهان(تیم‌های اول و سوم جدول) برابر هم به میدان رفتند. نیمه اول این دیدار بدون گل به پایان رسید و در ادامه زهرا قنبری(بازیکن بم) گل […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از ایسنا، هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان در حالی امروز(پنجشنبه) برگزار شد که تیم‌های شهرداری بم کرمان و سپاهان اصفهان(تیم‌های اول و سوم جدول) برابر هم به میدان رفتند. نیمه اول این دیدار بدون گل به پایان رسید و در ادامه زهرا قنبری(بازیکن بم) گل اول تیم خود را به ثمر رساند. سمیه اسدیان و منا حمودی هم  دروازه سپاهان را باز کردند و تیم اصفهانی تنها موفق شد یکی از گل‌ها را جبران کند تا بازی با حساب سه بر یک به سود بم تمام شود.

تیم وچان کردستان که هم امتیاز با شهرداری بم است مقابل زاگرس شیراز (تیم نهم جدول رده بندی) قرار گرفت و با ۷ گل به برتری رسید.

علاوه بر این تیم‌ ملوان بندرانزلی مهمان هیات فوتبال البرز بود که به برتری ۲ بر یک رسید. سارا قمی که سال‌ها در ملوان بازی کرده است و در این فصل به هیات البرز پیوسته مقابل تیم سابق خود قرار گرفت.  کاپیتان سابق ملوان در ابتدای بازی به سمت نیمکت ملوان رفت و با هم تیمی‌های قدیمی خود خوش و بش کرد و شاخه گلی را هم به سرمربی این تیم تقدیم کرد.

نیمه اول بازی با حملات پی در پی دو تیم به دروازه یکدیگر همراه بود. در ادامه بازیکن هیات فوتبال یک کارت قرمز دریافت کرد تا تیمش ده نفره به بازی ادمه دهد. با این وجود  این تیم البرزی بود که با تک گل زهرا خضری با پیروزی میدان را ترک کرد.

نیمه دوم اما با حملات ملوان آغاز شد و همین حضور پر تعداد در زمین بازی تیم حریف سه پنالتی برای انزلی‌چی‌ها به ارمغان آورد که افسانه اقبال موفق شد دو بار گلزنی کند اما یک پنالتی را هم از دست داد. در ادامه این نیمه هم تلاش‌های هیات البرز کار به جایی نبرد و بازی با نتیجه دو بر یک به سود نماینده بندر انزلی به پایان رسید.

نتایج دیدارهای هفته دهم به شرح زیر است:

شهرداری بم ۳ _  ۱ سپاهان اصفهان
هیات فوتبال البرز ۱  _ ۲ ملوان بندانزلی
زاگرس شیراز صفر  _ ۷ وچان کردستان
پالایش گاز ایلام ۱ _ ۱ شهرداری سیرجان
همیاری آذربایجان غربی ۲_ ۱ پارس جنوبی بوشهر
ذوب آهن اصفهان ۳ _ ۱ آویسا خوزستان

جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال بانوان به شرح زیر است :

۱_ شهرداری بم کرمان ، ۳۰امتیاز،۴۲ تفاضل گل
۲_وچان کردستان، ۳۰ امتیاز، ۳۷ تفاضل گل
۳_سپاهان اصفهان، ۲۰ امتیاز، ۳۲ تفاضل گل
۴_ شهرداری سیرجان، ۲۰ امتیاز، ۲۵ تفاضل گل
۵_ پالایش گاز ایلام، ۱۹ امتیاز، ۱۵ تفاضل گل
۶_ ذوب آهن اصفهان، ۱۵ امتیاز، ۹_ تفاضل گل
۷_ هیات فوتبال البرز، ۱۳ امتیاز، ۱_تفاضل گل
۸_ ملوان بندرانزلی، ۱۱ امتیاز، ۳_ تفاضل گل
۹_ همیاری آذربایجان غربی، ۷ امتیاز، ۲۵_ تفاضل گل
۱۰_ زاگرس شیراز، ۶ امتیاز، ۴۲_ تفاضل گل
۱۱_ آویسا خوزستان، ۴ امتیاز، ۳۰ _ تفاضل گل
۱۲_ پارس جنوبی بوشهر، صفر امتیاز، ۴۳_ تفاضل گل
انتهای پیام