مرتضایی: روی پاورپلی کار کردیم
مرتضایی: روی پاورپلی کار کردیم

مجید مرتضایی در خصوص پیروزی تیمش مقابل نماینده قم در مشهد اظهار کرد: بازی زیبایی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم. سوهان قم همیشه خطرناک است و خوب بازی می‌کند. آنالیز خوبی از حریف در طول هفته داشتیم که در اواخر نیمه دوم جواب داد و در پاورپلی توانستیم گل بزنیم و کار […]

مجید مرتضایی در خصوص پیروزی تیمش مقابل نماینده قم در مشهد اظهار کرد: بازی زیبایی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم. سوهان قم همیشه خطرناک است و خوب بازی می‌کند. آنالیز خوبی از حریف در طول هفته داشتیم که در اواخر نیمه دوم جواب داد و در پاورپلی توانستیم گل بزنیم و کار را تمام کنیم.

وی در خصوص بازی دادن به جوانان تیم در این بازی بیان کرد: با وجود اینکه در دقایقی از بازی، به جوانان تیم میدان دادیم و تحت فشار قرار گرفتیم اما معتقدم که تک تک بازیکنان فرش‌آرا کاملا تکنیکی و برتر هستند و مشکلی از این بابت تیمم را تهدید نمی‌کند. از کار کردن با جوانان لذت می‌برم و معتقدم باید نیم‌نگاهی به فصول آتی نیز داشته‌باشیم.

بهادری: با تمام توان در خدمت تیم ملی هستم

همچنین قدرت بهادری در خصوص برد تیمش مقابل سوهان محمدسیما قم در لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: بازی سختی داشتیم. از قبل می‌دانستیم که تیم قم، خوب بازی می‌کند و بازیکنان این تیم را آنالیز کرده بودیم. دستوراتی که کادر فنی و مربیان به ما دادند را به خوبی در زمین اجرا کردیم و توانستیم با ارائه یک بازی خوب و منطقی سه امتیاز را بگیریم.

وی در خصوص آمادگی‌اش در لیگ برتر امسال توضیح داد: پس از اینکه از لیگ چین به ایران آمدم، شرایط خوبی نداشتم اما به تدریج توانستم خودم را آماده کنم و امیدوارم که این روند خوب را حفظ کنم و به عنوان بازیکن فرش‌آرا بتوانم با این تیم مقام خوبی کسب کنم.

کاپیتان تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد در خصوص شانسش برای حضور در تیم ملی گفت: همه سرباز این سرزمین هستیم و هرموقع که تیم ملی به من نیاز داشته‌باشد، تمام توان خود را به کار می‌گیرم و در خدمت کشورم خواهم‌بود.

انتهای پیام