طرح نظارت بر بازار شب یلدا در قم در حال اجراست
طرح نظارت بر بازار شب یلدا در قم در حال اجراست

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، محمود سیجانی شامگاه پنجشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار در فرمانداری قم اظهار داشت: از برخی از میادین در توزیع آجیل و میوه و اقلام مورد نیاز در شب یلدا بازدید به‌عمل آمد تا کالاهای پرمصرف در […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، محمود سیجانی شامگاه پنجشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار در فرمانداری قم اظهار داشت: از برخی از میادین در توزیع آجیل و میوه و اقلام مورد نیاز در شب یلدا بازدید به‌عمل آمد تا کالاهای پرمصرف در این شب‌ها با گران‌فروشی روبه‌رو نشود.

رئیس سازمان صنعت و تجارت قم تصریح کرد: در جهت مقابله با هرگونه گران‌فروشی، طرح نظارت بر بازار شب یلدا در قم در حال اجراست و گشت‌های نظارتی و مستقل بازار آجیل و خشکبار و میوه و شیرینی را کنترل می‌کند.

کاهش نرخ آجیل شب یلدا در بازار ارومیه/ نظارت های مکرر بر بازار ادامه داردمعاون استاندار قم: از گران‌فروشی‌های شب یلدا نمی‌گذریمایلام| بازار یلدا در پیچ و تاب گرانی؛ مسئولان نظارت می‌کنیم

وی بیان کرد: این طرح از ۲۳ آذرماه آغازشده و با حضور بیست تیم تا اول دی‌ماه ادامه دارد، ضمن اینکه شهروندان نیز می‌توانند گزارش‌های مردمی خود را مبنی بر گران‌فروشی به سامانده ۱۲۴ اطلاع دهند.

سیجانی عنوان کرد: یکی از تخلفات مهم در میان اصناف قم عدم درج قیمت است که دراین‌باره تذکراتی ارائه‌شده و به روسای اتحادیه‌ها ابلاغ شد باید گزارش‌های خود را در نصب اتیکت و درج قیمت ارائه دهند.

وی گفت: بازرسی اصناف نیز به‌طور مستمر در حال انجام است و طرح یک‌ماهه بعد از اعلام قیمت بنزین بر بازار از ۲۴ آبان ماه آغاز شد که در این مدت ۸ هزار و ۱۴۳ بازرسی انجام و درمجموع ۸۲۸ پرونده تخلف تشکیل‌شده است.

رئیس سازمان صنعت و تجارت قم خاطرنشان کرد: در رابطه با این طرح نیز ۱۲۳۰ مورد مکشوفه به ارزش ۲۳۷ میلیارد و ۵۱۴ میلیون ریال ثبت شد.