بخش خصوصی تعهدات خود در پروژه آزادراه شهید سلیمانی را انجام داده است
بخش خصوصی تعهدات خود در پروژه آزادراه شهید سلیمانی را انجام داده است
در این پروژه بخش خصوصی وظیفه خود را انجام داده و به تعهدات خود عمل کرده است، اما در بخش دولتی بنا به مشکلاتی تا به امروز نتوانسته سهم خود را تامین کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم ، سیدمحمد آقامیری، استاندار قم صبح امروز با همراهی محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور که به منظور سفری یک روزه در قم حضور دارد از پروژه عمرانی آزادراه شهید سلیمانی بازدید کرد.

استاندار قم در این بازدید، اظهار داشت: در این پروژه بخش خصوصی وظیفه خود را انجام داده و به تعهدات خود عمل کرده است، اما در بخش دولتی بنا به مشکلاتی تا به امروز نتوانسته سهم خود را تامین کند.

وی افزود: واقعیت این است که وزیر دستور اجرای این پروژه را صادر کرده، اما نمی‌دانیم چه مشکلاتی در زیر مجموعه وجود دارد که اجرای این پروژه را معطل کرده است.

استاندار قم اشاره کرد: این پروژه در استان قم اجرا می‌شود، اما صرفا به قم ارتباط ندارد به طوری که نقطه اتصال ۱۷ استان است. اگر این پروژه به بهره‌برداری برسد بخش زیادی در مصرف سوخت صرفه‌جویی می‌شود.

آقامیری در پایان گفت: توقع می‌رود امروز با حضور منصوری در استان مشکلات این پروژه حل شده و دولت با قدرت‌تر از قبل در تکمیل این پروژه پای کار باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم،  محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور امروز ۲۹ مهرماه با هدف بازدید از پروژه‌های ملی و کلان استان همچون فرودگاه، منوریل، مترو، پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن، آزادراه شهید سلیمانی و غیره به قم سفر کرده است.

در این بازدیدهای سیدمحمد آقامیری استاندار قم حضور یافته و به ارائه گزارشی از وضعیت موجود پروژه‌ها و برنامه‌های پیش‌رو می‌پردازد.

لازم به ذکر است معاون اجرایی رئیس دولت سیزدهم در بدو ورود به استان به زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س) مشرف شد.

 

  • منبع خبر : خبرگزاری تسنیم قم