لیگ برتر تیراندازی بانوان| برتری تیم‌های مقاومت و ساچمه
لیگ برتر تیراندازی بانوان| برتری تیم‌های مقاومت و ساچمه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون تیراندازی، با برگزاری هفته سوم لیگ برتر تیراندازی بانوان، تیم های مقاومت و ساچمه بیژن با غلبه بر حریفان خود به پیروزی دست یافتند. این مسابقات با حضور ۵ تیم در محل سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون تیراندازی، با برگزاری هفته سوم لیگ برتر تیراندازی بانوان، تیم های مقاومت و ساچمه بیژن با غلبه بر حریفان خود به پیروزی دست یافتند.

این مسابقات با حضور ۵ تیم در محل سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که در بخش تیمی رشته تفنگ و تپانچه بادی، تیم های مقاومت و ساچمه بیژن با شکست تیم های شهرداری قزوین و هیات قم به پیروزی دست یافتند.

با برگزاری فینال رشته تفنگ بادی، فاطمه امینی از شهرداری قزوین، فاطمه کرم زاده از ساچمه بیژن و حدیثه یاوری از هیات قم به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند.

در فینال تپانچه بادی نیز، هانیه رستمیان از مقاومت موفق شد در جایگاه اول بایستد و مهسا نیکنفس و گلنوش سبقت الهی هر دو از ساچمه بیژن به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

در این هفته تیم هیات خراسان رضوی قم در قرعه استراحت به سر می برد.

ناتهای پیام/ا