راهپیمایی خودجوش مردم قم در محکومیت حمله به بیمارستان غزه + فیلم
راهپیمایی خودجوش مردم قم در محکومیت حمله به بیمارستان غزه + فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، درحالی‌که بر اساس قواعد اعلام شده از سوی کنوانسیون ژنو حمله به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها در هنگام جنگ برای طرفین ممنوع اعلام است، رژیم صهیونسیتی با نقض این اصل بار دیگر خوی وحشی‌گری و ضدبشری خود را به جهانیان نشان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، درحالی‌که بر اساس قواعد اعلام شده از سوی کنوانسیون ژنو حمله به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها در هنگام جنگ برای طرفین ممنوع اعلام است، رژیم صهیونسیتی با نقض این اصل بار دیگر خوی وحشی‌گری و ضدبشری خود را به جهانیان نشان داده است.

 این جنایت رژیم صهیونسیتی که منجر به کشته و زخمی شدن صدها مرد، زن و کودک بی‌گناه شده است خون مسلمانان در کشورهای مختلف اسلامی به ویژه ایران را به جوش آورده است.

مردم شهر مقدس قم نیز با شنیدن این خبرناگوار به صورت خودجوش به خیابان‌ها آمده‌اند و از نقاط مختلف شهر به سمت مصلای قدس و حرم حضرت معصومه (س) حرکت کرده‌اند.

این مردم انقلابی با سردادن شعار «مرگ بر اسرائیل»، خواستار برخورد قاطع کشورهای اسلامی با رژیم کودک‌کش و قطع فوری حملات صهیونیست‌ها به غزه شده‌اند.

 

 

پایان پیام/۷۸۰۲۳