به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حیدری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد:  نمایشگاه دستاوردهای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با هدف معرفی توانمندی ها و دستاوردهای کانون های مساجد، هم افزایی بین کانون هاو.. برگزار می شود. وی افزود: این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حیدری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد:  نمایشگاه دستاوردهای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با هدف معرفی توانمندی ها و دستاوردهای کانون های مساجد، هم افزایی بین کانون هاو.. برگزار می شود.

وی افزود: این نمایشگاه در قالب ۲۵ غرفه با عناوینی از جمله مسجد و رسانه، مسجد و کارآفرینی، مسجد و تعلیم و تربت،مسجد و بازی های رایانه ای،مسجد، ورزش و نشاط، مدارس مسجد محور، مسجد و فرهنگ شهروندی، نمایش، سرود و… برگزار خواهد شد.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم تصریح کرد: این نمایشگاه با حضور شخصیت های برجسته کشوری و استانی در روز دوشنبه ۲۵ مهرماه افتتاح و تا ۲۷مهر ماه پذیرای عموم مردم می باشد.

لازم به ذکر است نمایشگاه دستاوردهای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم به همت ستاد کانون های مساجد استان قم و با همکاری، سازمان فرهنگی شهرداری قم و اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.