آسیب شناسی مشکلات ترافیکی شهر قم در ایام مناسبتی باید مورد توجه باشد
آسیب شناسی مشکلات ترافیکی شهر قم در ایام مناسبتی باید مورد توجه باشد
اخوان یکی از چالش‌های بزرگ زائران را در شهر قم سردرگمی دررسیدن به حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران عنوان کرد و گفت: مسائل مربوط به حوزه ترافیک و ترابری در روزهای مناسبتی باید آسیب‌شناسی شده و مشکلات زائران در این حوزه حل شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، مجید اخوان توجه به نیازهای زائران و مسافران در ایام مناسبتی را مطرح کرد و گفت: باید مشکلات و چالش‌های زائران در ایام مناسبتی به‌صورت جامع و همه‌جانبه بررسی‌شده و پس از آسیب‌شناسی دقیق رفع شود.

وی یکی از چالش‌های بزرگ زائران را در شهر قم سردرگمی در رسیدن به حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران عنوان کرد و گفت: مسائل مربوط به حوزه ترافیک و ترابری در روزهای مناسبتی باید آسیب‌شناسی شده و مشکلات زائران در این حوزه حل شود.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر مقدس قم یادآور شد: مشکلات ترافیکی رودخانه و نزدیکی حرم مطهر زیبنده شهر قم نبوده و باید با هماهنگی بیشتر با پلیس راهور ترافیک ساماندهی شود.

وی در پایان مهم‌ترین متولی شهر را شهرداری دانست و تأکید کرد: برای حل مشکلات زائران نمی‌توانیم منتظر سایر دستگاه‌ها بمانیم و باید اقدامات لازم را انجام دهیم.

پایان پیام/۷۸۰۲۳