به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از ایسنا، بهرام سرمست امروز ۲۷ آذرماه در سومین جلسه شورای اداری قم در تالار کرامت استانداری، با اشاره به پیش‌بینی‌های دشمن در خصوص انتخابات گفت: می توانیم با وحدت و هم افزایی بر دشمنان مان فائق آییم. او وحدت و همدلی را مهم‌ترین پشتوانه نظام […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از ایسنا، بهرام سرمست امروز ۲۷ آذرماه در سومین جلسه شورای اداری قم در تالار کرامت استانداری، با اشاره به پیش‌بینی‌های دشمن در خصوص انتخابات گفت: می توانیم با وحدت و هم افزایی بر دشمنان مان فائق آییم.

او وحدت و همدلی را مهم‌ترین پشتوانه نظام دانست و افزود: نباید اجازه دهیم که حواشی سیاسی وحدت ملی را تحت الشعاع قرار دهد و در شرایط فعلی که دشمن درصدد لطمه زدن به‌ نظام است به هیچ عنوان نباید اجازه بداخلاقی‌های انتخاباتی از تریبون ها را بدهیم.

استاندار قم با ذکر این مطلب که همه در جهت برگزاری انتخاباتی سالم با رعایت قانون و بی‌طرفی مجریان و ناظران مسئول هستیم، اظهار کرد: همگان باید در راستای جلب مشارکت‌ حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم. از دیگر سوی مسئولان وظیفه‌ دارند به نارضایتی‌های مردم و مطالبات و خواسته‌هایشان پاسخگو باشند.

وی مردم را ولی‌نعمت دانست و گفت: استان قم در اغتشاشات اخیر، یکی از استان‌های امن بود و مردم انقلابی این شهر نسبت به ۱۱ فراخوان برای ایجاد ناآرامی، بی‌اعتنایی کردند.

سرمست با اشاره به مناسبت‌های مهم ۹ دی، ۱۹ دی، دهه فجر و انتخابات ۲ اسفند سال جاری یادآور شد: ضروری است با پرهیز از تفرقه‌افکنی از گردنه‌ها و توطئه‌ها عبور کنیم. شمنان با کلیت نظام مخالف‌اند و تفاوتی میان دولت و نظام قائل نیستند.

استاندار قم بیان کرد: از این‌ رو باید جریان‌های سیاسی با حفظ منابع ملی، فرصت سوءاستفاده را به دشمنان ندهند. تمامی اقدامات در جهت برگزاری انتخابات باید بی‌طرفانه و در تراز جایگاه قم در کشور باشد و مسئولان و کاندیداها به اجرای مر قانون توجه داشته باشند.

او گفت: باید در نظر داشته باشیم که در وضعیت تحریم ظالمانه‌ای قرار داریم و باید به توانمندی‌های خود توجه داشته باشیم و از ایده‌ها و خلاقیت‌ها و پژوهش‌ها در مسیر توسعه کشور بهره بگیریم. استفاده از سرمایه‌های انسانی نخبه امری ضروری است. مسئولان به این امر بهای بیشتری بدهند و با تشکیل اتاق‌های فکر از سرمایه‌های انسانی و پژوهشی در تصمیم‌سازی‌ها بهره‌مند شوند. مدیران استان نیز باید خود را به فناوری‌های روز جهان مجهز کنند.

انتهای پیام