به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از ایسنا، بیژن سلیمان‌پور در سومین جلسه شورای اداری قم در تالار کرامت استانداری عنوان کرد: در روند انجام انتخابات، تمامی دستگاه های اجرایی باید بی‌طرف باشند تا در افزایش اعتماد عمومی و مشارکت مردم در انتخابات موفق باشیم. معاون استاندار قم افزود: همه در ایجاد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از ایسنا، بیژن سلیمان‌پور در سومین جلسه شورای اداری قم در تالار کرامت استانداری عنوان کرد: در روند انجام انتخابات، تمامی دستگاه های اجرایی باید بی‌طرف باشند تا در افزایش اعتماد عمومی و مشارکت مردم در انتخابات موفق باشیم.

معاون استاندار قم افزود: همه در ایجاد فضای عادلانه، امنیت، آرامش و نظم سهیم هستیم و بر اساس مر قانون و ایجاد نشاط اجتماعی مردم را برای حضور در انتخابات ترغیب کنیم.

وی در تشریح فعالیت‌های ستاد انتخابات در قم بیان کرد: این ستاد از اردیبهشت‌ماه سال جاری، فعالیت خود را آغاز کرد و تا امروز ۶ کمیته با ۴۰ جلسه و ۲۵۰ مصوبه تشکیل شده است.

سلیمان پور عنوان کرد: در قم ۲۰۱ نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی و ۵۷ نفر در مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کردند که در هیات‌ اجرایی، ۸۶ درصد از داوطلبان نمایندگی مجلس در قم تائید صلاحیت شدند.

وی گفت: در هیات‌ اجرایی،۸۶ درصد از داوطلبان نمایندگی مجلس در قم، تائید صلاحیت و ۱۴ درصد افراد نیز رد صلاحیت شدند که ۴ روز برای اعتراض فرصت دارند.

معاون استاندار قم افزود: هیچ برنامه و طرحی نباید به بهانه انتخابات در قم تعطیل شود. البته باید به مسائل امنیتی در اجرای این طرح‌ها توجه شود تا فضایی آرام داشته باشیم.

وی در ادامه درباره حوادث اخیر در کشور اظهار کرد: با تدابیر لازم در قم، بعد از افزایش بنزین در قم هیچ حادثه‌ای که منجر به خسارت مادی و معنوی به شهروندان باشد، گزارش نشد.

سلیمان پور درباره سند راهبردی تحول اجتماعی و فرهنگی قم بیان کرد: این سند با محوریت ۵ برنامه با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی از سال آینده عملیاتی می‌شود که در آن تا افق سال ۱۴۰۰، کاهش طلاق و آسیب‌های اجتماعی و حاشیه‌نشینی و کنترل مفاسد اخلاقی و خشونت و کاهش تصادفات پیش بینی شده است.

انتهای پیام